Thanks! Ik hoop het ook afgelopen 3 maanden had ik op cd 19 een positieve ovutest. Dus ik test en temp nog even door!
Wat vinden jullie van mijn kaart? Als ie nu de komende dagen hoog blijft was dan gister mijn eisprong.. Ondanks een negatieve ovutest? Heb zo'n aparte cyclus deze maand. Ook geen vruchtbaarslijm meer maar nog wel steeds donkere ovutesten die dan weer lichter worden. (Zoals vandaag, om 13:00 best donkere test en nu in de avond alweer wat lichter) erg verwarrend
Ik denk dat ik geen eisprong heb gehad. Geen stijging, geen posi testen. vind het jammer, een kans weg deze maand. Gelijk ook het idee dat er vanalles aan de hand is. Eerste 2 maanden kon ik ook geen piek vinden, ben toen over gegaan op andere ovu testen en heb toen 2 maanden achterelkaar wel een piek gehad. En nu dus weer niet... Nu ik temp kan ik er dus echt niet onderuit en zeggen dat ik mijn ei heb gemist met testen..maar hij is er gewoon helemaal niet blijkbaar.
Herken je frustratie heb nu 11 cyclussen gehad en maar 2 keer een eisprong gehad helaas dus begrijp je frustratie heel goed maar hij kan ook best is een keer later zijn he je weer maar nooit
Ik had/ heb precies hetzelfde als jij meid. Ben toen maar naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing naar de fertiliteitsverpleegkundige. Daar ben ik helemaal onderzocht en precies tijdens de follikel metingen ging alles ineens volgens het boekje. Heb nu ook voor het eerst een waarneembare eisprong. Ben je al lang van de anticonceptie? Ik nu een jaar.
Perdiz wad fijn zeg dat alles toch opeens begon te werken! Ik ben pas vanaf 1 januari gestopt met de pil... Vanaf wanneer ging jij naar de dokter dan?
Meis je bent pas 3 maanden met de pil gestopt. Je lichaam is dus echt nog aan het ontpillen blijkbaar.
Weet ik ook wel maar afgelopen 3 maanden gelijk een regelmatige cyclus gehad en dus dacht ik dat het ontpillen bij mij dus wel klaar was. Ben ook erg ongeduldig..
Ik had ook gelijk een regelmatige cyclus maar na 6 maanden werd die steeds raarder. Ik ben toen ik niets meer van m'n cyclus begreep (Zoals welke bloeding nou bij welke cyclus hoorde) ovulatietesten gaan doen. Na 3 rondes van geen positieve testen ookal testte ik 2 x per dag ben ik gaan tempen en toen kwam al snel naar voren dat ik geen eisprong kon vinden na 2 rondes tempen. Toen samen met al die testjes en m'n temperatuurkaartje naar de huisarts gegaan. Ook had ik sindsdien ineens kortere cyclussen. Eerst 20 en daarna 2 x 16 dagen. En nu ineens na alle controles zit ik op cd 26. Heb je tijdens je menstruatie wel Helder rood bloedverlies? Ik kreeg dat pas na een half jaar erbij. Wist niet dat een menstruatie pas een menstruatie is als je helderrood bloedverlies hebt. Tja was 14 toen ik voor het laatst een normale menstruatie heb gehad. Dus wist niet meer hoe het toen was en wat hoorde.... Suf maar ja, hier leerde ik veel!
Wat irritant zeg, na 6 maanden opeens die veranderingen. Ik heb wel rood bloedverlies gehad maar wel lang nog spotting na mijn menstruatie. Afgelopen maand viel dat wel mee maar die maand daarvoor wel 8 dagen waarvan maar 2 dagen roodbloedverlies. Dat vond ik wel apart. Ik zit er over na te denken om niet meer te tempen of te testen en alles gewoon aan te kijken . Maar aan de andere kant ben ik nu ook wel benieuwd of er de komende maand en die erna ook geen eisprong komt.
Je bent nog maar kort bezig. Geef je lijf even de tijd. Je krijgt vanzelf normale cyclussen en dan ben je vroeg genoeg met tempen en testen lijkt me, denk je ook niet?
Zeker waar. Ben alleen al eerder gestopt met de pil (met mijn ex) 10 maanden lang en ben toen niet zwanger geraakt. Dus dat is misschien ook wel een reden dat ik er nu wat meer mee bezig bent en er een beetje bovenop zit
Ja dat snap ik wel. Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Maar nu is het echt nog te vroeg voor de huisarts. Die zal je weer naar huis sturen met de boodschap je lijf even de tijd te geven.
Oooh ja ik was ook zeker niet van plan om nu al naar de huisarts te gaan maar was wel benieuwd hoelang jij erover had gedaan met cycli zonder eisprong. Maar ik hoop gewoon dat mijn ei nog langskomt. Vruchtbaarslijm is nog aanwezig!
Ik denk dat je gewoon een uitschieter hebt. ja dat komt voor zeker als je nog geen 1/2 jaar gestopt bent met de pil. Het voordeel van temperaturen is dat je nu zeker weet wanneer hij komt. Voor de rest zou ik me nog niet zo'n zorgen maken even afwachten. Je hebt mooi precies 33 dagen cycli gehad. Bij mij was het niet goed, maar 1e cyclus 77 dagen zonder eisprong, 2e cyclus 66 dagen zonder eisprong en zo ging het verder dan weet je gelijk ok dit is niet goed.
Zoo mamalap dat zijn lange cycli. En gelukkig wel 2 kindjes gekregen. Kwam jouw cyclus opeens wel opgang en werd hij korter of ben je toen zwanger geraakt door hulp? Dan mag ik inderdaad niet zeuren haha.
Dacht dat als je een cyclus hebt van boven de 40'dagen dat je een kleinere kans hebt op een eisprong. Dus was er een beetje vanuit gegaan dat mijn kans nu wel verkeken was🙈