Sinds gisteren weten we dat onze Maud een zusje krijgt! Nu nog een leuke naam voor ons 2e moppie en daarbij zou een beetje hulp niet verkeerd zijn! Zelf vind ik Eva en Saar erg leuk, maar nog niet met vriendlief over gesproken, we hebben afgesproken allebei een lijstje met favoriete namen te maken Nu zijn er in onze omgeving een aantal namen die al bezet zijn en dus bij voorbaat al afvallen: Kim Noa Liv Femke Anouk Fleur Suus Lisa Ik hoop dat jullie me wat meer inspiratie kunnen geven
Maud & Marly Maud & Leona Maud & Lucy Maud & Ize Maud & Puck Maud & Lizzy Maud & Eliza Maud & Roza Maud & Lotte
Dank jullie wel voor de berichtjes. Marly - liever niet beginnend met een M ivm Maud en eventuele post later Leona - Mijn broer heet Léon Lucy - gaat op mijn lijstje Ize - niet mijn smaak Puck - zit al in de familie Lizzy - zo heet de hond van vrienden Eliza - niet mijn smaak Roza - niet mijn smaak Lotte - vriendinnetje van Maud Lieke - te veel Lieke's in de buurt Ilse - zo heet een nichtje van me Tot nu toe op mijn lijstje: Eva Zoë Nova Loïs Niene Yara Lucy Rood is al afgekeurd door papa, dus meer suggesties zijn van harte welkom!!
Maud en Sara Maud en Maya Maud en Eefje Maud en Anne Maud en Fien Zomaar even wat NL namen waar ik op kan komen
Vind Lucy echt helemaal niks.. Vind Saar wel echt heel erg leuk! Verder vind ik bij Maud nog Lynn, Sophie, Noor, Nora leuk
Noor, was ook mijn eerste ingeving! Verder: - Nienke - Lisa - Mila - Suus - Lot - Anne - Milou - Fiene
Saar en Noor vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend helaas niet... Ondanks Mila en Milou met een M beginnen heb ik ze wel op mijn lijstje gezet, ze klinken beide erg leuk! Verder zie ik ook veel namen voorbij komen die bij ons in de buurt al veel voorkomen en al afvallen Tot nu toe op mijn lijstje; Eva Zoë Lucy Nova Loïs Gwen Nina/Niene Jenthe Nadine Milou Mila Vanavond als vriendlief thuis is en Maud op bed ligt maar eens voorleggen :-D
Emma Tess Evi Gwen Fenna Suus / Susan Roos Maaike Femke Lisee Floor Sophia Lisa Olga Mara Anne Isa Imke Bente Jinte