Even een Poll dan laat ik het andere topic sluiten,dit vinden we overzichtelijker. Welke naam vinden jullie leuker? Onze dochter heeft een Engelse naam. We twijfelen nu tussen deze twee namen, we hebben uiteraard ook naar Engelse namen gekeken als: Jack,Antony,Owen.. maar helaas vinden we bijna alle Engelse jongens namen echt helemaal niks. Bedankt dat jullie het invullen,dan krijgen we hopelijk een mooi overzichtje.
Bedankt dat jullie zo fanatiek zijn haha Nee he, Vinz is misschien een beetje vreemd. Het gaat gelijk op zie ik! Wij houden in ons achterhoofd dat ons dochtertje een Engelse naam heeft en daar past misschien Vince toch beter bij. Ben benieuwd wat er uit deze poll komt!
Ik heb op Vince gestemd, vind ik net wat krachtiger klinken dan Levi. Je zou Levi ook op z'n Engels kunnen uitspreken (Lie-vaaj), dan past het misschien beter bij de andere naam? Maar je zult dan toch altijd moeten uitleggen hoe je het uitspreekt... Bij Vince heb je dat probleem niet
Vince, maar ja mijn zoontje heet dan ook zo. Hij is zelf heel blij met zijn naam. Levi vind ik ook mooi. Stond ook op mijn lijstje, maar werd afgekeurd door manlief.
Bedankt ik had sommige even een pb gestuurd met de naam van onze dochter erbij om te kijken welke ze dan het leukst vinden. Vince komt dan het meest naar voren maar wacht nog op een paar antwoorden.