Lauren? Op z'n Nederlands uitgesproken. Vinden we beide erg leuk, maar moet het altijd even laten bezinken ...
Ik kan er niet zo goed uit opmaken of het voor een jongen of een meisje is? Daarom zou het mijn keuze niet zijn. Een vriendin van mijn zus heet Laure en het zoontje van een vroegere lelaar had de naam Lauren gekregen. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind...
Volgens mij is het inderdaad een meisjesnaam, al snap ik de twijfel wel! Ik vind het zelf niet zo'n mooie naam...
Volgens mij is het ook een meisjesnaam . Ik vind Lauren in het Engels leuker. Ik denk dat veel mensen er Laure van zullen maken.
Daarom vinden we het ook leuk . Leek me eigenlijk logisch dat het een meidennaam zou zijn, maar goed dat jullie het zeggen. Vind alleen Laurens een jongensnaam. Vind Laure ook erg leuk, maar dat vindt mijn vriend "raar"....
In het nederlands vind ik het klinken alsof je de s mist.. ik vind het in het nederlands dus niet mooi.
Leuk, zat er zelf laatst ook aan te denken ivm een interview met Lauren Verster van het programma "Lauren verslaat" Ik vind het trouwens overduidelijk een meisjesnaam, maar goed, als er ook jongens zijn die Lauren heten zou ik dat ook niet erg vinden. Dat heb je wel bij meer namen.
Ik vind het een mooie meisjesnaam! Ik denk alleen wel dat je vaak zult moeten uitleggen hoe je het uitspreekt ("Lauren" of "Loren".)
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik vind hem zelf ook steeds leuker. We wilden een naam die niet persé van een tijd is, niet al te vaak voorkomt maar ook niet raar is. En mooi natuurlijk . Ik denk dat hij een heel goede kans maakt! En Cupcake: ik denk dat je wel gelijk hebt inderdaad. Ik vind Loren ook niet lelijk, maar ik vind altijd dat als je in Nederland woon ook op z'n Hollands moet worden uitgesproken . Maargoed, bedankt voor jullie reacties en meer meningen mogen altijd!
ik vind het een hele leuke naam. doet me denken aan lauren conrad van the hills. ik zou deze naam zelf ook wel willen kiezen, maar we hebben al een laurens in onze familie (en die is niet zo aardig) haha.maar zeker doen hoor die naam.