Hallo allemaal, ik ben inmiddels 3 maanden geleden bevallen van mijn eerste kindje. Ik woog na de zwangerschap nog 10 kilo te zwaar inmiddels nog maar 3,5/4 k. Maar het afvallen is niet zozeer een probleem alleen mijn lichaamsvorm is totaal anders !? Met name mijn billen die zijn echt plat geworden, ik vind dit nogal storend. Wie heeft hier ervaring mee of heeft dit ook eerder meegemaakt?? Is het normaal en wat kan ik eraan doen?? Groetjes Moesje1.
Hoi hoi, Ik herken het wel hoor, ben ook drie maanden geleden bevallen en inmiddels bijna weer terug op mn oude gewicht. Nog 1 kilo te gaan, maar mn figuur is veranderd. Minder 'curvy': ik had brede heupen, een wespentaille (maat 32..) en normaal maatje borsten. Nu is mn taille wat breder geworden (waar ik blij mee ben, want kleren kopen is wat dat betreft een stuk makkelijker nu!) maar ik heb ook nog wat meer buik en mn kont is bijna verdwenen. Helaas, want zitten is niet altijd prettig meer, doet soms gewoon zeer! En een broek zit toch mooier als ie aan de achterkant goed gevuld is! Wat je er aan kunt doen weet ik niet zo goed, tenminste niet als je niet weer aan wilt komen...Je zou kunnen proberen om het er in de vorm van spieren weer bij aan te trainen? Een fitness instructeur kan je daar wel bij helpen, dan ga je gewoon aan de slag met een specifiek 'probleempunt'...
Mijn heupen bleven een tijd lang breder terwijl ik al wel weer op mijn gewicht was. Maar uiteindelijk is dat goed gekomen. Uiteindelijk verandert een zwangerschap bij iedereen wel iets aan het lichaam. Volgens buitenstaanders heb ik absoluut mijn oude figuur terug. Toch kan ik zelf aan mijn buik zien dat ik zwanger ben geweest....het hoort er gewoon bij.
ja, beetje bredere heupen, al valt dat vooral mij op anders zelfs 5 kg onder oorspronkelijke gewicht, dus daaraan ligt het niet
maar ik ben best trots op mijn heupen, de heupen en billen van een mama zelfs mijn strae waar ik eerts zo van gruwelde draag ik nu met trots (raar maar waar )
Ja hier ook, maar hier is het nooit (tot nu toe) meer goed gekomen. Ik ben met Sasha d'r zwangerschap ongeveer 17 kg aangekomen, daarna dik 30 kg afgevallen. (tot 65kg) Heb nu nog grotere neukteugels dan ik al had en geen kont meer!
ja klopt bij mij ook mn heupen zijn wat breder had maat 34 of kleiner en nu heb ik maatje 36 (op t moment niet natuurlijk hihihiih) En mn buik is niet meer zo mooi strak maar ja je kan niet ales hebben hihih
ik wa sin totaal 13 kg aangekomen, 10 dgn na de bevallign wa sik er al 10 afgevallen...en normaal als ik 3 kg te zwaar ben ofzo...zie ik dat amper of merk ik dat haast niet..maar het zat flink op de heupen.. mn broeken pasten allemaal in principe behalve dat de knoop niet meer dicht kon.. Na paar weekjes waren ook die 3 kiloos eraf...en toen pastte ik alles weer. Mijn billen zijn ook iets platter, of kleiner naar mijn idee...tja je lichaam moet nog herstellen, denk ik dan maar...ik geef het nog maar de tijd...
de kilos zijn er bij mij ook allemaal wel afgegaan steeds zelfs bij de eerste waar ik 25kg bij aan kwam maar mn huepen zijn gewoon iets breder gebleven had geen mtje 34 meer