Even een rare vraag(testikels)

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Hij heeft het met een gehad.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    als ze er altijd hebben gezeten en nu ineens niet meer zou ik ook in de telefoon hangen vervanger of niet.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn broertje heeft dit ook gehad als klein ventje. Het bleek een liesbreuk en ze wisten niet dat zijn balletje in de buikholte zat. Ze hebben dus zijn balletje kapot gesneden. Gelukkig deed de andere het nog prima en heeft hij nu 2 mooie dochters.

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Huisarts heeft gebeld!

Ik moet Maandag contact opnemen met onze eigen huisarts.

Indien er dit weekend,pijn,koorts,zwelling of verkleuring plaats vind de HAP bellen.....

Heb er nu een nog minder gerust gevoel bij.
    Hij is nu bij oma aan het logeren die een paar straten verderop woont,en zij houdt het goed in de gaten.

Vind het maar belachelijk dat er niet even gekeken kon worden

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een onzin dat ze jullie niet even laten komen!
    Ik zou er bovenop zitten hoor!

6. ik zou zo en zo de hap bellen, zeker als ik zo ongerust zou zijn
    gewoon uitleggen dat je je er niet lekker bij voelt en dat je graag wil dat ze er naar kijken. Of anders gewoon nog een keer naar de huisarts bellen.

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    En de kinderpoli bellen Nathalie??? Ze kennen je daar, dus dan zijn ze vaak wat 'makkelijker' daarin...

8. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Begin deze maand is mijn zoontje van 10 aan de linkertestikel geopereerd. Deze zat in de lies.
    Er werd een snede gemaakt in de lies en een snede in zijn zakje.
    De bal is zo weer teruggeplaatst en is gehecht met zelfoplossend draad (handig want dan hoeft de dokter niet te verwijderen)
    Een niet ingedaalde bal kan 2 oorzaken hebben.
    -Niet ingedaald bij geboorte (navraag bij CB of GGD)
    -door geweld
    Helaas was het laatste bij mijn zoontje het geval.
    Vorig jaar een schop erin gekregen en naar de dokter gegaan.
    Misschien zakt hij nog terug zei de huisarts.
    Helaas was dit niet het geval en werd mijn zoontje op 8 februari 2010 geopereerd onder volledige narcose in een dagbehandeling.
    Hij mocht een week thuisblijven en mocht 3 weken geen gekke dingen doen (fietsen, zwemmen, stoeien, enz.)
    Vandaag voor het eerst weer op zijn skateboard gestaan, valt ie op zijn snufferd ;)

Sterkte!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Fairy, dan ook nog door toedoen van iemand anders :(

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Helaas wel....Een klasgenootje.
    Heel vervelend maar na een half jaar zeggen tegen de moeder "het komt door uw zoontje" is ook weer zo raar.
    Heb op school weg gezegd dat er meer op gelet dient te worden.
    Ik sta wel op het punt om hem uit deze klas te halen, er zitten meer vervelende jochies in (zacht uitgedrukt)

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik denk dat die in iedere klas wel te vinden zijn ;)

TS: Ik zou hier ook niet gerust op zijn en gewoon de HAP bellen. Vind het echt belachelijk dat ze er niet even naar willen kijken. Hoe kun je nou middels de telefoon bepalen dat het niet iets ernstigs is?

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Het is niet te hopen, de school zit met de handen in het haar met deze klas.....heel vervelend allemaal.
    Maar daar gaat het nu niet over ;)

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ja en als het niet teruggeduwd kon worden moesten we direct naar het UMCG racen zei de chirurg. ( een dik uur bij ons thuis vandaan...)
    Man wat heb ik in spanning gezeten die 2 weken ertussen, gelukkig heb ik alleen een vergrote `bal `aangetroffen, geen blauwe..

@TS
    wij mochten meteen langskomen en daarna direct door naar de kinderarts. Vreemd dat je wachten moet.

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb ook nadrukkelijk aan de arts gevraagd of het geen kwaad kon.

Nee op korte termijn niet antwoorde ze.

Ik kijk morgen gewoon nog eens een keer goed,en anders bel ik gewoon de HAP en eis dat ze dat ze gaan kijken wat er aan de hand is.

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Soms kan het geen kwaad, mijn zoontje heeft er zeker een half jaar mee rond gelopen.

Maaaaaar ieder kind is uniek, het kan maar zo zijn dat het bij jou zoontje wel kwaad kan.
    Een echo moet eerst uitsluitsel geven natuurlijk.
    Toen de echo bij mijn zoontje werd gedaan ging in 1x alles heel snel.
    Hij lag binnen 2 weken op de operatietafel nadat ik bij de dokter was geweest.

Wij moeders zijn veel bezorgder en zenuwachtiger als de kids, is maar goed ook.
    Mijn zoontje heeft het allemaal heel nuchter bekeken en zelfs een spreekbeurt gehouden over operatieve ingrepen.

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dat is wel fijn,mijn zoon is niet zo nuchter meer.
    Hij heeft al zoveel operatie's gehad dat ze niet meer op 2 handen te tellen zijn.
    Een hersenvliesontsteking op de leeftijd toen hij 7 weken oud was, wat hem bijna fataal werd en nu blijvende achterstanden van heeft opgelopen.

Daarna constateerde de artsen nierproblemen waarvoor hij 2 jaar AB heeft gehad
    Een volledige besnijdenis op 1 jarige leeftijd,met ernstige complicatie's en trauma's

Hij vind het vreselijk dat hij besneden is en is zijn ogen heeft hij maar een halve piemel en nu dat ook nog eens zijn balletjes plots verdwenen zijn maakt hem heel angstig.

Gisteren in bad voelde hij bij zijn broertje en met betraande ogen zei hij "mama Justin heeft wel zijn balletjes nog"
    Dan breekt mijn hart hoor:(

Kind heeft al teveel ellende gehad.

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ach wat zielig dat hij zo reageerde toen hij dat opmerkte!
    Lijkt me ook heftig allemaal zeg!

Wel goed dat ie het zelf heeft opgemerkt bij zichzelf zeg! Hij let iig erg goed op!
    Ik hoop dat het niets ernstigs is zeg! Als ik zo hoor heeft dat mannetje al genoeg gehad!

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Poehee Nathalie, dat is niet niks!
    Voor jou/ jullie ook niet.
    Alle 4 mijn kids zijn een keer geopereerd, mijn jongste meisje is geboren met een Omphalocéle....
    Dus ook ik weet wat een operatieve ingreep kan betekenen voor moeder en kind.
    Ik heb wel het geluk dat ik nuchter ben, mijn zoontje lijkt wel een beetje op me ;)

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de toekomst, en heb je vragen? Stel ze gerust.

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ach arm mannetje dat hij in zijn leventje al zoveel heeft moeten meemaken.
    Zelfs bij mij schieten de tranen in mijn ogen

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

He gets meid....wat sneu allemaal zeg.
    Sommige kindjes moeten wel heel veel doorzettingsvermogen hebben he!
    Sterkte met het ventje!
    Elmo

Deel Deze Pagina