Even een schouder klopje voor mezelf..!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeem22, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gewoon bij jezelf denken; "vandaag is gelukt, dan kan ik het morgen ook" "vorige week is me gelukt, dus deze week lukt het me dan ook"
    Je kunt het!!

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    wauw wat knap. Volhouden hoor!

(ben zelf ook na 13 jaar roken cold turkey gestopt, dus ik weet wat het is)

Respect!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik vind het heel goed van je meid!!
    ik heb nog 4 sigaretjes,en daarna stop ik ook!
    ik rook dan maar 1 pakje per dag!maar toch..

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    GOED ZO MEID!
    Heb zo'n bewondering voor mensen die dat zo maar even doen.
    Heb zelf nooit echt gerookt maar 3 maanden en alleen als ik uit ging (nou ging ik in die tijd 5 avonden p week uit...maar ok) En toen ik in diepe stress en ellende zat toen ik ging scheiden had ik zo ineens trek in n sigaret terwijl ik gewoon zonder problemen weer gestopt ben met roken na die 3 maanden omdat ik minder uit ging en eigenlijk alleen "gelegenheids roker"was...thuis dus niet. EN het was al zeker 10 jaar geleden dat ik n sigaret had aan geraakt. Dus was n erg rare gewaarwording om dan ineens zo'n behoefte aan n sigaret te hebben.
    Dus kan me n klein beetje voorstellen hoe dat moet zijn als je echt al jaren rookt en niet alleen als je uit bent!
    Heb wel 11 jaar met iemand geleefd die zou stoppen...en toen zou stoppen als we verhuisde...en toen als ik zwanger was...en toen als t kind er was...en toen als ik weer zwanger zou zijn...en toen als die er was.... Nou hij is rokent het graf in gegaan hoor...

Jij hebt n goed doel voor ogen. Je wordt er zelf beter van. En wie weet...goed voorbeeld doet volgen zegt men. Kan je mannentje er misschien ook mee stoppen.
    Het scheeld zoveel als je in een rook vrij huis woont.
    Al die nicotine aanslag, de geur, de rook blegh!
    Ben blij dat mn huidige man stopte de minuut dat we samen gingen wonen. Ook cold turkey. Nog wel ooit datie zoiets heeft van...goh zou er nou wel een lusten. Maar nooit meer aangeraakt.

Zet 'm op meid!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    top! Hou vol zo! Ik heb er na anderhalve week al geen behoefte meer aan.. ik denk er bijna niet meer aan. T is toch raar. De eerste dagen was een hel en vooral de nachten, ik kon niet meer slapen. Maar het gaat nu van een leien dakje. Ik moest stoppen ivm mn gezondheid (COPD zou het worden over n paar jaar).

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    vind het leuk om te lezen dat mensen zo trots op me zijn...!!!

Gister na t eten behoorlijke behoefte gehad en ja FOUT heb er in opgestoken... Na 2 trekjes werd ik zooo duizelig en misselijk uit gedrukt.. En nu vanavond nergens last meer van dus bah bah..!!

En nu die stank blegh..!! Dus op die 2 trekjes na niet meer gerookt en tot nu toe gaat t nog goed.. ( volgens mn vriend ben ik wel chaggo trouwens maar dat moet ie maar ff voor lief nemen ;) )

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

*Klopt Jeem22 even lekker op de schouder!*

Ben zelf op 2 januari gestopt na een mislukte poging (9-10 maand) in 2008. Heb er nu totaal geen moeite mee. Tuurlijk af en toe nog wel zin, maar als ik denk aan waar ik het voor doe.... ;)
    Rond de bouwvak gaan we naar ons nieuwe huisje (zijn aan het renoveren) en ik wil tegen die tijd de babykamer inrichten. Zal dan rond 1000 euro in mn spaarpot hebben (30,00 per week)
    Ik rookte een pakje per dag...

Vind het echt super dat je gestopt bent! Volhouden!

Edit: oops, lees ik net dat je de mist in bent gegaan :p
    FOEI! :D
    Maarre... nu niet weer doen he ;)

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    volhouden hoor!
    ik ben een aantal jaar geleden ook ineens gestopt en daar ben ik nog steeds elke dag blij om.
    wat een verademing zeg om van die stinkende vieze verslaving af te zijn!

hartstikke goed van jou!!!

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    VOLHOUDEN! je doet het super!

je hebt nog eens een moeilijkheidje erbij dat je vriend wel gewoon
    door blijft roken.
    dat maakt het er vast niet makkelijker op.

ga zo door!!!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Knap hoor!! Nu niet meer de mist in gaan he;)

Ik ben zelf ook gestopt, gewoon...Had er totaal geen moeite mee. Ik vond het al een tijdje niet lekker meer, werd misselijk en duizelig en toen dacht ik ja waarom rook ik nog??
    Heb toen tegen mn vriend gezegd dat hij de rest van mijn pakje mocht hebben (meer dan de helft zat er nog in).
    Ik rookte nooit veel en de laatste tijd voor ik stopte was het helemaal minder. Heb er ook totaal geen moeite mee en mis het ook helemaal niet.
    Ik heb 8 jaar gerookt en een periode echt heel veel...

Hou vol!!! Je kan het hoor!!

11. * geeft schouderklopje*

Deel Deze Pagina