Ik twijfel een beetje waar ik mijn nieuwe fiets ga kopen. Bij de plaatselijke fietswinkel of via Internet. Via internet is de fiets 300 goedkoper, maar dan heb je dus geen service. Het gaat om een elektrische fiets, de sparta amazone 4 life. Wat zouden jullie doen?
Hoezo heb je dan geen service? Zit ook gewoon garantie op. Voor 300 euro dan had ik het al wel geweten
Gezien het prijsverschil is toch niet mis, zou ik hem online bestellen. Je kan hem natuurlijk ook eerst even proberen in de winkel. Garantie heb je online toch ook.
Heb een normale besteld via neck en hij doet het nog steeds goed na 4 jaar. Denk dat je alleen de trappers en de voorwiel moet monteren was hier wel zo en de accu maar dat zal niet zo heel moeilijk zijn..
Ik heb een aantal jaar terug een Batavus PB gekocht bij Fietsvoordeelshop. Gewoon afgehaald in de winkel, ook afgemonteerd en wel. Scheelde toen ook al honderden euro's. Onderhoud gewoon bij de plaatselijke fietsenmaker. Niet dat ik al onderhoud nodig heb gehad, dat ding is superdegelijk.
Ik heb ook een aantal jaren geleden een moederfiets gekocht via internet. Helemaal afgemonteerd werd hij afgeleverd bij mij thuis. Uitleg gekregen en garantiebewijs etc. Ik heb 'm gewoon bij de fietsenmaker bij mij om de hoek laten onderhouden.
Via internet bestellen maar zou hem wel eerst ergens anders geprobeerd moeten hebben want ja je moet toch weten hoe die fiets en hoe ie dr in het echt ziet en voelt.