Vandaag 4 dagen overtijd, 19 dagen na de pregnyl, maar geen positieve test, morgen bel ik het ziekenhuis, maar heeft iemand dit ooit gehad :
Sorry Linda ik ben nog maar een "groentje" met al die medicatie, ik ben nog maar in de eerste ronde met chlomid... Morgenavond terug op controle of er een eitje gegroeid is...
Hey meid, Ja, ik zit in hetzelfde schuitje en zou ook graag weten wat er scheelt. Op de echo heeft de gyn 18 dagen geleden gezien dat ik mijn eisprong gehad heb. Ik heb mijn eisprong gevoeld 23 dagen terug dus dat zou kunnen kloppen. Ben nog steeds ni ongesteld, al 3 testen gedaan en telkens neg. Voel me ook niet zwanger. Heb ongi achtige krampen sinds de NOD (14 dagen na mijn ei), dacht dus ongesteld te worden maar blijft uit. Ben in behandeling met Clomid en Pregnyl. Heb deze maand geen spuit gehad omdat mijn ei dus al gesprongen was...
jeetje zeg ook al dagen onzekerheid dus, maar je hebt geen pregnyl gehad dus, de vorige ronde had ik een eitje van 27mm en die zou vanzelf springen maar dat is dus ook niet gebeurd, toen kreeg ik uiteindelijk weer menstruatie/opwekkers, nu heb ik dus wel pregnyl gehad maar...
Normaal met de pregnyl moet je toch een eisprong hebben hoor ! Ik heb deze maand geen pregnyl gehad maar wel zeker een eisprong op dag 10 en ben nu op dag 32! Als ik nog eens bij gyn moet komen ga ik dat toch allemaal eens tegoei navragen want ik word gek van de onzekerheid!
he linda, wat vervelende allemaal zeg.... de langste keer dat ik na de pregnyl ongesteld werd is 20 dagen..... Dus het kan nog...... maar dit is eigelijk niet goed, dan heeft de pregnyl toch niet goed zijn werk gedaan. Hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kan en zekerheid krijgt... succes meid!
Het kan een paar dagen langer duren dan normaal. Want hij hoeft niet meteen dezelfde dag van het spuiten te springen.
Hallo, Ik heb afgelopen maand ook voor het eerst pregnyl gebruikt. Van mijn arts mocht ik minimaal 5 dagen na mijn NOD pas voor het eerst testen, omdat het voor die tijd geen zin had. Lang niet iedereen maakt gelijk genoeg hormoon aan om de test positief uit te laten slaan, met of zonder pregnyl. Sterkte!
Dat is interessant om weten, maar normaal zou je toch een tweetal weken na je eisprong ongesteld moeten worden? Kent er iemand de reden waarom je dan niet ongesteld wordt als je niet zwanger bent? Ik ga dat sowieso allemaal vragen aan gyn want ik denk steeds dat er nog iets anders mis is in mijn hormoonhuishouding.... Normaal moet ik terug naar gyn op dag 10 van mijn cyclus. Mijn langste cyclus voor clomid was 38 dagen dus dat zou over 6 dagen zijn. Als ik dan nog niet ongesteld ben, neem ik contact op met gyn.
Ja ik hoop natuurlijk dat ik onverhoopt toch zwanger ben al ga ik daar nu totaal niet meer van uit. Stel dat het eitje veel te laat is gesprongen komt de menstruatie misschien komende week op gang. Misschien heb ik een zwaardere dosis pregnyl nodig...?
Bij mij is mijn mestruatie ook een keer helemaal weggebleven na een eisprong. 'Foutje van de natuur'... Het maakt je inderdaad erg onzeker, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
dit dacht ik toen ook en ook voorgesteld bij de gyn. Volgens haar maakte de hoeveelheid 5000E of 10000E geen verschil voor het in gang zetten van de eisprong. Zelf dacht ik daar anders over, maar ja, ben natuurlijk geen expert... je kunt het vragen aan je gyn, of je de volgende keer een hogere dosis mag.
Lastig dit he, zeker op zondag, als je ook niemand kan bellen! Mijn probleem is eerder dat ik altijd te vroeg ongesteld wordt, heb geen ervaring de andere kant op. Ik weet alleen wel dat Pregnyl je NOD kan verlaten (is bij altijd rond dat 7, was nu op dag 10 en volgens mijn arts nog steeds veel te vroeg), dus dat kan het probleem zijn. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk terecht kunnen bij je arts, deze onzekerheid is echt vreselijk he. Nogmaals sterkte.
Ik heb met pregnyl ook steeds dat ik overtijd ben. Wisselend van 5 dagen tot een week. Heb wel steeds een eisprong. Volgens mij word die fase na de eisprong door de pregnyl gewoon langer.
als ik er idd zo overna denk, dan is mijn lf ook langer als ik pregnyl heb gehad.... de laatste paar maanden pregnyl gehad, eisprong gehad, en werd tussen de 16 en 18 dagen na eisprong ongesteld (dus tussen de 18 en 20 dagen na de spuit). Deze ronde eisprong gehad uitmezelf (dus zonder hormonen/pregnyl) en werd nu exact 14 dagen na mijn ei ongi.... denk ook dat de pregnyl de lf kan verlengen....
SRB: jeetje dat is lastig zeg, dat is dan weer het andere uiterste Makkie: oh daar schrik ik van, mmm nou we wachten wel af, als ik ook al niet op pregnyl kan vertrouwen, zie ik het helemaal niet meer zitten...!
Ben eigenlijk blij dat te horen want ik begon mij al zorgen te maken dat er iets mis was. Ik weet eigenlijk niet of ik een eisprong heb na pregnyl want mijn gyn test dat niet. Ik voel wel telkens veel steken aan de kant dat ik een eitje heb maar voor ik in behandeling was voelde ik dat ook elke maand en blijkt toch dat ik geen eisprong had? Volgens gyn was dat het uitbreken van het eitje uit de follikel ?
Jeetje tinkerbel en makkie, dat is wel lang, de vorige keer met pregnyl was mijn luteale fase precies 14 dagen maar ik had ook al een week bruine afscheiding! Hebben jullie ook altijd eerst bruine afscheiding? Nu heb ik nog niks gehad. mmm weet echt niet wat ik moet denken als ik al die berichten lees, het is dus echt afwachten. Stiekum denk ik zou ik toch zwanger zijn, ben wat meer gaan rondkijken en het is dus best wel normaal pas na een week overtijd pas positief te testen, nouja ik probeer maar niet te veel hoopo te krijgen...heb trouwens ook niet echt kwaaltjes