haai haai ik ga zo een paastaart maken... met marsepein.. Nu wil ik de biscuit vullen met banketbakkersroom, en 1 laag slagroom met jam........ Maar mijn vraag is..... als ik hem straks maak.. kan ik m dan tot zondag bewaren of is dat niet meer lekker? Ik smeer hem goed af met botercreme ik hoor het heeeel graag groetjes Muis
kan wel.... mits goed gekoeld, of t lekker is, is een tweede..... zou het zelf niet doen, waarom maak je m zaterdagavond niet?
ja ik denk dat ik dat maar doe! bedankt voor de tips heb de kapsels net af ..... jammer want heb zo zin om taart te maken haha....
Je kan de taart ook invriezen, vandaag maken en dan ongeveer 24 uur van te voren uit de vriezer halen.
Kan prima, als je em in de koelkast bewaart. Heb zelf wel eens m'n eigen taart gegeten na 5-6 dagen in de koelkast, ook met (aangevette)slagroom gevuld, en smaakte alsof ik em een paar uur eerder had gemaakt. Maakt wel verschil of ie al aangesneden is de ja of nee, maar kan dus prima.
het lijkt mij niet echt lekker. het kan wel maar fris is toch lekkerder denk ik. zou dus ook de bodems lekker bakken en dan vullen zat avond of zondagochtend doen.