domme vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirin, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Een hele domme vraag van me misschien.

    Waar zit je lies? :oops: :oops: :oops:
     
  2. Niet meer actief

    geen domme vraag meid

    De liezen zijn bij de mens de twee huidplooien die de grens vormen tussen de bovenbenen en het onderlijf.

    [​IMG]
     
  3. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Dank je wel, ik heb af en toe steekjes daar. Maar ik wilde het zeker weten of die plek ook je lies was.
     
  4. Niet meer actief

    als je in je liestreek pijn hebt kan dit ook duiden op je bekken of heupen
     
  5. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    De steken zijn wel duidelijk te voelen. Ik heb nu een soor ovulatiepijn wel vroeg vind ik zelf, normaal begint mijn ovulatiepijn altijd rond de 12e dag van mijn cyclus.
     
  6. Niet meer actief

    geen idee wat het zou kunnen zijn, heb je geen blaasontsteking?
     
  7. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    nee, ik heb geen blaasonsteking, Ik wacht het rustig af misschien een vroege eisprong :)))

    Eigenlijk wil ik er niet aan denken maar ik ben vorige week ongesteld geworden, het begon met een lichtroze bloeding zonder ongi-pijn (oftewel heel lichte pijn)
    De zelfde avond werd ik heel erg misselijk, ik heb overgegeven heel klein beetje.
    Kort daarna ben ik naar de wc gegaan om te kijken of mijn menstruatie al doorgezet heeft. Tot mijn schrik zie ik in mijn urine samen met roze bloed, witte, onzichtbare en zichtbare slijmpropjes echt heel veel, het leek op heel veel cervixslijm met lichte menstruatie.
    De volgende dag zette mijn menstruatie door, heel veel helderrood verlies. Laatste dag was het heel bruin/zwart heel oud bloed.
    Ik ga ervan uit dat dit mijn menstruatie was, maar nu heb ik weer pijn aan mijn borsten ze zijn gespannen..
    Ik denk er echt niet aan,....ufff ik weet het niet meer.

    Wilde ook even mijn verhaaltje kwijt.
     
  8. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Shirin,

    Ik had vorige maand ook vanaf dag 9 last van steken in mijn lies en zo. Dacht ook dat ik een vroege eisprong had gehad. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt. Ik had/heb weinig last van mijn borsten in tegenstelling tot de vorige maanden, maar die steken begonnen weer op dag 9 samen met het witte slijm. Heeft een paar dagen geduurd, maar geen positieve test. Ik dacht dat die testen het niet deden :) Wat bleek: eisprong was pas op dag 18/19 geen slijmverlies en geen krampen of zo. Alleen een paar steken in mijn borst.

    Ik dacht nog wel dat ik elke maand mijn eisprong voelde. Niet dus...
     
  9. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi Shirin,

    heb jij echt pijn bij je eisprong? dat heb ik nog nooit gehoord.

    wel ontzettend handig lijkt me.

    groetjes
    Maris
     
  10. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Shirin,

    Ik had vorige maand ook vanaf dag 9 last van steken in mijn lies en zo. Dacht ook dat ik een vroege eisprong had gehad. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt. Ik had/heb weinig last van mijn borsten in tegenstelling tot de vorige maanden, maar die steken begonnen weer op dag 9 samen met het witte slijm. Heeft een paar dagen geduurd, maar geen positieve test. Ik dacht dat die testen het niet deden :) Wat bleek: eisprong was pas op dag 18/19 geen slijmverlies en geen krampen of zo. Alleen een paar steken in mijn borst.

    Ik dacht nog wel dat ik elke maand mijn eisprong voelde. Niet dus...
     
  11. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi Shirin,

    heb jij echt pijn bij je eisprong? dat heb ik nog nooit gehoord.

    wel ontzettend handig lijkt me.

    groetjes
    Maris
     
  12. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Maris, volgens mij voel ik hem wel ja.. maar ik ben gewoon zo onzeker geworden de laatste tijd, net als wat Amira zegt voel ik mijn ovuluatiepijn al rond de 8e/9e dag van mijn cyclus, met slijm, wit vloed. maar mijn tempratuur gaat pas op dag 20/21 omhoog.

    Nu wil ik nog een vraag stellen.

    ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen, als ik mijn eisprong op dag 20 van mijn cyclus heb, heb ik dan een late eisprong, ik had iets gelezen over korte lutale fase of zo..
    Heeft iemand enig idee, of het moeilijk voor mij is om zwanger te raken?
     
  13. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben geen kenner maar denk dat je met een cyclus van 30 dagen niet moeilijker zwanger wordt hoor, hij is tenminste regelmatig en een kortere luteale fase kan ook hoor
     
  14. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Shirin, de meeste vrouwen hebben hun eisprong tussen dag 11 en dag 21. Ik heb ook een zeer regelmatige cyclus van 28-30 dagen. De eerste keer was ik meteen in ronde 1 zwanger geraakt. De tweede werd helaas een miskraam, maar die was niet gepland. Ik bedoel, ik weet niet wanneer mijn eisprong toen was. Nu ben ik al in ronde 5 beland. Deze keer duurt het wat langer. Ik denk niet dat je je eigen druk moet maken.

    Gr Amira
     
  15. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    oh gelukkig, nu voel ik me een stuk beter.
    Vreemd he, dat je al vanaf de 8e dag van je cylus van alles voelt veranderen qua slijm, je ziet het ook veranderen. Ook nog een ovuluatieijn...Maar de oorsprongelijke dag van de eisprong is op dag 19/20. Dat weet ik zeker want ik houd nu al 4 maanden mijn temp. bij, en zie op dag 21 een duidelijk temperatuursverhoging. dus moet ik wel mijn eisprong rond dag 19/20 hebben, heb ik het goed berekend?
     
  16. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Shirin,

    Misschien is het handig om ook de ovulatietesten te gebruiken. Dan weet je zeker wanneer je eisprong is geweest.

    Je hebt gelijk, wat hebben wij toch een vreemd lichaam. Ik heb ook altijd vanaf dag 9 tot dag 13/14 slijm, pijn in mijn linkerzij etc. Maar tijdens mijn eisprong een paar kleine steken in mijn zij en geen slijm. Ik ga ze volgende maand weer gebruiken, want ik voel mijn og aankomen. Het rare is dat ik nu geen pijnlijke borsten heb. Ik denk zelf dat ik nu pas helemaal ontpild ben.

    Ik wens je veel succes deze ronde!!!!!!
     
  17. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    je kan je temp ook digitaal bijhouden op FF, die berekend voor je wanneer je je ei gehad hebt!! erg handig
    dit is de link naar hun site http://www.fertilityfriend.com/
     
  18. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat ik toch even kwijt moet is dat domme vragen niet bestaan!!!
    Er is mij altijd geleerd: Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel!

    Alles waar je mee zit of wat je je afvraagt kun je hier toch kwijt? Er is altijd wel iemand die er een antwoord op heeft...

    Marian
     

Deel Deze Pagina