mijn moeder kreeg mij, en ik krijg een jongen. hihi. maar moet je wel bekennen ik heb voor een vrouw wel wat meer mannelijke hormonen dan normaal. misschien heeft dat effect gehad op de chromozomen
Mijn moeder kreeg eerst een zoon, daarna een dochter (ik dus) en toen nog een zoon. Mijn schoonmoeder kreeg 4 zoon. En ik.................... 4 dochters!
Mijn moeder heeft eerst een meisje gekregen en daarna een jongen. Ik heb ook eerst een meisje, weet natuurlijk nog niet of de volgende een jongen wordt. Maar als ik over zwangeren/baby's in mijn omgeving nadenk klopt het heeeeeel vaak niet (bij mijn nichtje, schoonzus, beste vriendin alvast niet...)
hoi lieve mensen, kreeg nog een idee? Stel je bent de oudste dochter en je krijgt het zelfde als je moeder? Mijn moeder kreeg eerst 2 meiden daarna een zoon IK als oudste dochter ----- de eerste was ook een meid de tweede ?? wie weet??? en jullie? deze stelling telt alleen als je de oudste dochter bent? gr jacque
mn moeder kreeg eerst een zoon, toen een dochter (dat ben ik) en toen weer een zoon onze eerste is een zoon, tweede weten we nog niet bij mijn schoonmoeder kwamen er twee jongens...
Ik een meisje. Mijn moeder eerst 2 zoons en daarna 2 dochters. Schoonmoeder eerst 2 zoons en daarna een dochter. Schoonvader 2 zoons. Hier klopt dus niks..
mijn ma kreeg eerst 2 jongens en daarna ik pas en ik ben nu ook zwanger van een jongen. ik geloof hier eigelijk niks van want het geslacht word bepaald door de vader maarja ook aan de kant van mijn vriend werd als eerste 2 jongens geboren en daarna pas een meid. Bij ons zitten zeer weinig meiden in de familie's (mijn kant 2, zijn kant ook maar 2) dus was een zeer grote kans dat wij ook een jongen zouden krijgen
mijn moeder heeft 3 dochters, en ik ben 6 mei bevallen van onze 3e dochter. mijn schoonmoeder heeft trouwens 3 zoons. groetjes marlin
haha, hier klopt het niet hoor, mijn ma kreeg eerst 2 meisjes ik en mn zus dus en ik zwanger van 2 mannekes, seppe en tibe gaan ze noemen
mijn moeder kreeg 5 gezonde dochters ik zelf heb eerst een dochter en als het goed is nu een zoon en dan houdt ik er mee op mijn zus heeft eerst een zoon gehad en 2x een dochter en zover ik weet stopt ie nu oo met krijgen van kids andere zusjes hebben nog geen kids mijn vriend zijn moeder kreeg eerst 3 zoons en toen 1 dochter
hallo allemaal mijn moeder kreeg eerst een dochter en toen een zoon ik zelf kreeg eerst 2 zoons en ben nu in verwachting van een meisje
hoi, Mijn moeder begon met een meid daarna nog een meid en toen een jongen en ik begon met twee jongens (tweeling) wat we nu krijgen is nog een verassing.. gr britt