Ik stuur ze eigenlijk nooit weg (ze zijn sowieso nooit zonder mij boven, dus als ik dat ineens wel zou doen, denk ik dat ze misschien wel allemaal dingen gaan uitvreten ), maar als ik het echt even zat ben, gaan we wel eens lekker een filmpje kijken met z'n allen. En om 20:00u liggen ze meestal wel in bed, dus dan is 't lekker mamatijd!
Nee, maar ze is daar nog wat te jong voor. Ze heeft nu een periode dat ze constant vermaakt wil worden en telkens aan mijn been hangt, erg vermoeiend. Ben soms ook blij als ze lekker even in bed ligt te slapen
Ben ik een hele slechte moeder? Ik stuur ze niet naar boven, maar ik vind het héérlijk als ze slapen! Zowel dochter als zoon (bijna 4) slapen 's middags zo'n 1,5 tot 3 uur. Ik ben heel de dag 'thuis' en die tijd kan ik mooi besteden aan schoolwerk, huishouden of gewoon lekker lezen, zp-en, wat in de tuin doen. Ik hou zielsveel van mijn kindjes en zou ze voor geen goud willen missen. Maar zij zijn 1 en 3, ik ben 21. Als ik om 13.00 's middags al een stuk met ze gelopen heb, een boekje heb gelezen, geholpen met 1000 en 1 dingen, en de cd met kinderliedjes uit mijn hoofd ken, dan ben ik blij dat ik even wat 'grote mensen' dingen kan doen Overigens spelen ze ook aardig samen of alleen. Maar het zijn echt 2 gezelligheidsdiertjes. Het liefst alles samen ..
Lijkt me heeeel normaal. Ik geniet ook altijd extra van de rust die hier om 19.00 uur 's avonds doorgaans wederkeert . En als de jongste tussen de middag slaapt, weet de oudste ook dat ze even zelf moet spelen en niet elke 5 minuten moet komen zeuren om het een of ander. Dat gaat meestal redelijk. Anders wil de televisie ook nog wel uitkomst bieden. Als de jongste wakker is heb ik echt geen tijd voor mezelf want tv interesseert haar 0,0 en ze weet altijd wel weer iets te verzinnen wat niet de bedoeling is. Dus als zij dan slaapt wil ik ook eventjes me-time. Met even alleen spelen vind ik trouwens ook helemaal niets mis, goed juist.
Ja kan ik heerlijk van genieten hoor. De oudste stuur ik zonder pardon naar zijn kamer.Hihi jongste plant ik soms lekker voor de tv en zeg tegen haar dat ze even haar kwek moet houden die ratelt de hele dag door namelijk. En ik geniet er ook van als ze op school zitten of het kdv. Nu de oudste vandaag ziek thuis was. Zie topic allergie.(had heel slecht geslapen) en nu werkt het pilletje en gaat hij nu lekker naar bed hij weet dat hij de komende dagen 4 dagen vrij heeft dus maakt gebruik er van om later naar bed te willen maar nu ben ik hem echt even zat( tot morgen zoonlief) haha. Mag ik nog even mijn dvd af kijken of mag ik nog even je mobiel pff. maar nu rust.