Sorry ben geen dokter, maar vind dit erg vreemd! Ze zeggen toch niet voor niets (voor het inleveren) 3 dagen onthouding!? Zaad wat een uur later in moet leveren is toch vers...., maar goed ze zullen wel weten wat ze doen. Succes meid hoop dat de uitslag goed is!
Heel veel succes met wachtten op de uitslag, ik hoop dat het allemaal positief zal zijn. Groetjes Jolie
Hoi bedankt dames ja ik vind het ook vreemd maar ja ik kan er nu niks meer aan veranderen. We wachten netjes af. ik ben wel benieuwd ernaar. We kunnen nu alleen nog maar hopen op een goede uitslag. jennie72
snap dit ook niet helemaal, bij ons vroegen ze of alles er in is gegaan (dus niks gemorst) want als dat wel zo zou zijn, konden ze het niet eens onderzoeken....alles moest er in zitten... zo niet dan een nieuwe afspraak maken, net zo goed als dat je op de dag dat je moet inleveren niks "mag" omdat je een onthouding moet hebben van min. 3 dgn, dus sta niet raar te kijken als de uitslag niet goed is wbt de hoeveelheid... succes enne gewoon bellen en vragen wanneer je de uitslag krijgt, bij ons is het zo dat de dag van inleveren is ook (smiddags al) de uitslag er.... dokter kan zo via de pc de uitslagen opvragen.... laat je niet in het riet sturen...
Lieve mensen nog steeds geen uitslag vind het er lang duren hoor zo. Ik bel morgen zelf wel want dit is niet fijn te noemen en raar want normaal zou het wel binnen kunnen zijn toch? nou ja zo schiet het dus echt niet op he. Jennie
Lieve Jenny, Ik hoop dat de uitslag er snel is! Die onzekerheid is niet echt fijn.... Bij ons duurde het een week voordat we de uitslag hadden, terwijl ze aangeven dat het langer duurde. Ik heb gewoon steeds een paar keer gebeld naar de HA! Zet hem op! Kus, An
spannend jenny. hopelijk is de uitslag goed. tegen ons hadden ze gezegt dat de uitslag 5 dagen duurde, dat werd 3 weken omdat we niet eerder bij de gyn terecht konden. over dat onthouding is denk ook per zh verschillend bij ons is het min 2 max 7 dagen onthouding. wij kregen een boekje mee bij het potje waar we de tijd van begin en de tijd van de lozing moesten noteren en of er gemorst was zo ja welk deel. nou bij ons ging niks verloren. me vriend zei alleen maar van dopje er goed opdraaien.
Hhihihiih.....mijn hubs had het potje in zijn broekzak gedaan.....je had hem moeten zien instappen in de auto.....leek wel of ie in een ligfiets stapte....
Hoi dames nou vandaag maar gebelt, maar de assistente zei dat er nog niks bekend was, helaas moest morgen weer bellen. het is dus overral anders met uitslagen. Ik zelf vind het lang duren. Ook ben ik veel minder op de site even geen banners en tempen meer, want werd er gek van. =; Even rust in de tent deze maand. Sandra hoe is het met je? wachten duurt lang he, vervelend dat het bij jou over moest. :x wij bellen morgen maar weer in de hoop dat het binnen is. jennie72
Lieve mensen ik heb weer gebelt en nu zal ze de gyno laten terrug bellen met de uitslag nu hoeven we niet meer lang te wachten. Eindelijk. word vervolgd. jennie72
Hoi dames ja vandaag nog. Altans dat hoop ik dan maar. Ik ben op van de zenuwen. verdorie wat duurt wachten lang zeg. jennie72