Dank je wel lieverd ging net de telefoon ik dacht het is de gyno, maar nee manlief hij is op zijn werk. we wachten af he. jennie72
Oooow meid dat wachten is zooooo erg. Hoop dat ze goed nieuws voor jullie hebben en dat het wachten toch beloond wordt [-o< Liefssss
Ik heb het ziekenhuis gebelt, maar de gyno zou zelf terrug bellen ik hoop het maar anders zitten we van het weekend weer. jennie72
Ow sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar het is wel vrijdag en ik weet hoe het in een ziekenhuis werkt! Ik zou ze zelf nu nog even bellen onder het mom van een smoesje! Straks zit je weer het hele weekend in onzekerheid! Liefs!
Hoi Ann, je had gelijk, verdorie het kan pas Maandag om 5 voor 4. Grommmmm, ik baal hiervan........ understament. Hell, oe wat ben ik pissig. Sorry hoor moest het even kwijt, nou leuk weekende zo, echt geweldig. jennie72
Ik voelde het al een beetje aan, ik weet hoe het werkt op vrijdag in een ziekenhuis! Ik vind het echt balen voor je, vooral omdat je nu eerst weer weekend hebt! Ik vind het overigens wel raar, hoe het gaat trouwens Knuffel van An
Me too, even 5 minuten vrij maken, is er niet bij. Ik vind de heel gang van zaken gewoon vreemd. Je zou bijna gaan denken he. Prettig weekend jennie72
balen jennie!kleine troost:mijn vriend mag volgende week weer zwemmers laten testen en we krijgen de uitslag pas 2.5wk later bij de gyn. te horen....
o, prima hoor.Ik heb pas 17april een afspraak bij de gyn.Dus ik heb nog ff rust Geniet van je uitslag!Gaan ze nog extra onderzoeken bij jou doen of mogen jullie het eerst nog ff een paar maanden proberen?
jennie: mooi om te horen dat het zaad goed is fijn zeg en maar wat is nu het volgende wat ze gaan doen? of weet je dat nog niet
Hoi Carmen ik moet morgen voor een follikecho, en dan een samenlevingstest. En een HSG test. Maar goed dat komt dan ook wel goed. Hte is voor jullie ook spannend, ik duim voor je! bedankt voor je belangstelling he. jennie72
caruli, ik zie dat je bijna kunt gaan testen.Spannend zeg, ik duim voor je, want het wordt wel eens tijd na 33 rondes!
Het gaat wel in een lekker tempo bij jullie zeg!Ik ben in januari naar de huisarts geweest.Kon 1 mrt pas terecht bij de gyn. En het 2e bezoek is 17 april.Ik denk dat het in ieder ziekenhuis verschilt, door drukte ofzo? In welke plaats word jij behandeld?