Hoi meiden, Ik zit 6 dagen voor de nod, en kan de heeeele kast wel leegvreten. het ene stuk chocola, chips, pinda's eet ik na het andere, sinds gisteren. Verder heb ik geen symptomen, zou dit kunnen duiden op een zwangerschap? Iemand ervaring?? (ik had bij mijn 1e zw.schap ook enorme vreetbuien de eerste weken, ben in hele korte tijd toen 5 kg aangekomen , maar had ook andere symptomen, nu niet!) Ik hoop het zo, en ben zo bang dat die vreetbuien tussen m'n oren zit! HELP! Groetjes Vlinderr
Tja, nu ga ik je iets zeggen dat je misschien liever niet wilt horen: het kan nog alle kanten op. Je moet helaas nog een week wachten. Ik heb 3 en 2 maanden terug hetzelfde gehad, dat ik echt 's nachts wakker werd van de honger. Stilletjes krijg je dan natuurlijk hoop want dat gebeurd me anders nooit. Deze maand had ik het juist helemaal niet en bleek ik zwanger te zijn. Maar er zullen ook vast dames zijn die het wel als symptoom hebben gehad. Ik duim voor je
Ik krijg altijd vreetbuien als ik ongesteld moet worden... Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het goed nieuws is. Succes met wachten!
Hahaha, ik normaal niet als ik ongesteld word. zo extreem als nu herken ik alleen tijdens mijn eerste zwangerschap. nou ja, we moeten het maar afwachten!
IK kreeg vanaf 7 dpo ook meer trek, maar heb tijdens pms ook wel altijd verhoogde suikerbehoefte hoor. Nu was het alleen niet per definitie suiker kan denk ik alle kanten op, zal voor je duimen!