Nou we zitten inmiddels in de 2de ronde. IPV vorige week maandag ongesteld te worden, zoals voorspeld door de Gyn, werd ik het donderdagnacht. En kan je zeggen dat ik er flink ziek van ben geweest, wat kunnen hormonen je dwars zitten zeg! We zijn dus vrijdag naar de gyn geweest voor echo "ook prettig als je ongi bent"maar ze zullen wel wat gewend zijn Ze was heel tevreden over mn bloed dit keer. Progestoron was uitstekend, en dat ik wat schommelde in mn menstuatie was neit zo'n heel groot probleem. Dat stond het verder neit in de weg. Nu dus afgelopen Zaterdag gestart met de 2 ronde Clomid, alleen nu maar 1 pil in plaats van anderhalf. Omdat ik de vorige ronde een overstimulaite heb gehad, waardoor ik veel te vroeg een eisprong heb gehad. Dus tot zover lijkt het aan te slaan. En ligt het dus aan mn Hypofise...weet neit hoe je het schrijft hoor Nu is het dus afwachten weer deze ronde... Zijn er meer vrouwen met een soort gelijk verhaal?
Spannend.. Nee sorry herken er niets in. heb 5 kuren clomid gehad maar sloegen alle 5 niet aan. Onder "eerste ronde clomid" vind je vast wel een paar soortgelijke verhalen. Succes! Groetjes Kaatje
Nou dat is zoeken naar een spelt in een hooiberg. Sommigen zijn al veel verder dan de eerste ronde ja Maar geeft niet, misschien kom ik nog wel iemand tegen hahaha.
Misschien kan je er sneller iemand uitpikken in de lijst van "Overzicht van iedereen in de MMM!" Succes Liefs kaatje