Hee Zoals sommige weten zit het ook bij ons niet mee. Eerst bleek dat ik pco heb. Nouja opgelucht want daar is goed wat aan te doen. De gyn. wilde toen een zaadtest omdat je toch hormonen gaat gebruiken. Nou geen zaadcellen gevonden. Uiteindelijk in erasmus gekomen onderzoekn waren allemaal goed. Ook de dna test was goed. Donderdag een mesa operatie gehad. Nou weer niks gevonden geen zaadjes en geen blokkades. Nu hebben ze iets op kweek gezet. Weet niet meer wat ja weefsel maar waar vandaan geen idee. Daaraan kunnen ze zien of tese nog een optie is op de 27ste de uitslag...
Jeetje meis, wat balen dat de MESA niks opgeleverd heeft Het heeft uiteindelijk dus nog best lang geduurd? Want je zou al heel snel aan de beurt zijn herinner ik me. Waren alle hormoonwaardes wel goed bij je vriend? Heeft hij veel pijn gehad door de MESA? Verzorg hem maar goed. Ik ga duimen dat een TESE wel kans van slagen heeft meis. Nog anderhalve week en dat weet je meer. Waar zou je de TESE moeten laten doen als die mogelijkheid er is? Want het Erasmus doet geen TESE toch? Ik denk aan je! En beterschap voor je mannetje.
Heee Ja het zou idd 4 tot 8weken zijn. Maar het is precies 5 maanden geworden. Hij had er goed last van hoor maar gaat al wat beter nu. Van 8 paracetemol per dag gister 6. Lopen gaat ook al beter. Ik denk dat we dan naar belgie gaan voor de tese. Mindere wachtlijsten. En punctie kan onder narcose
Ohh enne alle hormonen waren wel goed alles is goed. Dna ook en dat voel onderzoek zeg maar ook. Ballen zijn goed 'gerijpt'
In België gaat het idd sneller ja. Lana heeft binnenkort ook weer een TESE in België bij 1 van de beste artsen. Moet je anders even in het topic info vragen aan haar. (ze heet nu Elif dacht ik) Wel fijn dat iig alle waardes en alles goed zijn, dat scheelt. Al maak je daar geen kinderen mee natuurlijk. Meis, ik hoop dat jullie snel een TESE mogen krijgen en dat daar wel iets gevonden wordt!
hee bedankt voor de tip. Ik wacht er nog even mee totdat ik meer weet. Ga mezelf niet gek zitten maken. Terwijl tese misschien helmaal niet meer mogelijk is. Jullie horen een maandag weer van me. Groetjessss
@s1986: nog bedankt voor je PB! Het zit jullie ook niet mee zeg. Als je het qua reistijd zou kunnen doen, zou ik inderdaad ook naar Belgie gaan. Ik duim voor je dat TESE wel mogelijk is voor jullie! Dat jullie na alle tegenslag weer een lichtpuntje hebben!