IS DIT NORMAAL..? OF HEEFT IEMAND HIER OOK ERVARING MEE?

Discussie in 'Miskraam' gestart door IloveYOU, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Hoi meiden..

Ik had een vraagje..

Ik heb in augustus een miskraam gehad en netjes na 4 weken weer ongesteld geworden. Deze menstruatie duurde wel anderhalve week,maar ik heb gelezen dat dat heel normaal kan zijn.. Maar nu is de eerste dag van mijn laatste menstruatie 22 september..

Ik zit nu dus op dag 39.. En nog geen enkel spoortje te vinden van iets wat op een menstruatie lijkt... Ik heb afgelopen maandag een test gedaan,maar die was negatief.. En vanochtend weer,maar ook die was negatief..

Ik heb geen idee wat ik moet denken..

Hebben jullie dit ook al eens gehad.. of wat zou ik moeten of kunnen doen..

Hopelijk kunnen jullie me helpen
    :D

Knuffel

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het kan zijn dat na een mk je cyclussen ontregeld zijn
    ik zou het nog even aankijken.

succes

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Een MK kan je erg in de war schoppen.
    De eerste ongi na mijn MK liet erg lang op zich wachten.
    Nu is hij alweer een stuk dichter bij mijn oude cyclus.
    Zit er nog maar 3 dagen boven.

4. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Bij mij duurde het ook ruim een half jaar voordat mijn cyclus weer regelmatig werd. Na de miskraam had ik ineens een cyclus van ruim 8 weken, dat werd iedere keer een beetje korter tot ik na een half jaar weer op 28 dagen zat, zoals ik gewend was.

5. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik was na mijn MK ook pas na 39 dagen ongesteld dus denk dat het heel normaal is... daarna was het een aantal maanden 34 dagen en vorige maand is het weer over gegaan naar een cyclus van 30 dagen... erg frustrerend.... vragen schieten door mijn hoofd als blijft het nou zo of is het de volgende keer weer anders want op deze manier kan ik nooit duidelijk krijgen wanneer mijn vruchtbare periode is! Het helpt ook niet echt mee dat mijn vriend de hele week onderweg is voor zijn werk.... het komt vaak voor dat hij niet thuis is als ik denk dat ik in mijn vruchtbare periode zit :( nja ik houd moed en ga ervanuit dat het allemaal goed komt!

Deel Deze Pagina