HOi dames, ik heb weer eens een vraag Ons zoontje krijgt volledige bv, hij krijgt dit uit een fles omdat hij zo erg overstrekt dat ik hem niet meer aan de borst kreeg ook niet met hulp van lk. Maar hij drinkt super onrustig (deed hij aan de borst ook) steeds huilen tussendoor en slecht drinken maar wel honger hebben ook kreeg hij dan echt buikpijn/krampen tijdens en na de voeding. En hij verslikt zich ook De hele tijd, welke speen/fles ik ook probeer Zn broer heeft koemelkallergie, dus die linkt werd als snel gelegd. Ik dus na ongeveer 1,5 week gelijk op dieet, geen koemelk ei en soja en ook geen sporen ervan eten. Ook is er eest gekeken of het geen spruw was maar dat is het dus niet, en heeft hij nu ook medicijnen tegen reflux. Vanmorgen ben ik doorgestuurd van de huisarts naar de kinderarts, waar ik wel blij mee ben want zo als het nu gaat is het niet te doen. steeds 2 slokken drinken, huilen want pijn oid en toch honger hebben maar niet willen drinken. Nu heb ik dus met dit dieet nog steeds geen verbetering in zijn drinken, en ik vroeg me dus ineens af.. zou hij nou wel koemelk allergie hebben?? Ik dacht ik probeer gewoon eens een flesje gewone opvolg melk, kijken of hij dan nog slechter dinkt, of juist beter of hoe of wat. Hij dronk super rustig meer als 100cc op, dat gebeurt eigenlijk alleen maar snachts als hij slaperig/moe is maar overdag komt dat echt eigenlijk niet voor maar als hij nu dus wel koemelkallergie zou hebben, zou ik dit dan al moeten merken na dit ene flesje?? of is dat daar te weinig voor? nou goed, lang verhaal, hoop dat iemand het weet alvast bedankt!
hoi, laat anders een testen op koemelkallergie??? ik heb mijn dochtr erop laten testen had ze niet. wel reflux en krampen. ben gestopt met bv ( moest niet wou ik zelf) ze krijgt nu melk tegen krampen en medictie en ze voelt haar veel beter succes
Hier zeggen ze dat testen nog niet werkt, dat dat pas kan bij kindjes die ouder zijn ik weet dat mn zoontje toen dr tijd wel getest was, maar die was ook al 1 toen en die had het wel echt, maar daarbij toonde de test ook aan dat hij het niet had. En dat zeiden ze toen ook in het ziekenhuis dat alleen als hij er op reageerde je zeker wist dat hij het had, maar als hij er niet op reageerde (huid test) je er niet zeker van hoefde te zijn dat je kindje het niet had.. dusja daar schieten we ook niet zo veel mee op denk ik..?
Heb je sinds het dieet helemaal niks van verbetering gezien? Zijn de krampen en buikpijn ook nog aanwezig? Of er direct gereageerd wordt op 1 flesje is denk ik afhankelijk in welke mate de allergie aanwezig is. Bij mijn zoontje was 10cc al voldoende om het te merken. Bloedtest en huidprik test zijn inderdaad onbetrouwbaar op deze leeftijd. Maar het kan wel. Mijn zoontje was 9 maanden tijdens de bloedtest en daar kwam het uit de test, tevens ook ei. Mijn dochter is ook getetst, tegelijk met een blinde provocatie. Daar krijg ik de uitslag donderdag van, dus ben wel benieuwd of het bij haar ook naar voren komt uit de bloedtest.
Antje het is een paar dagen beter gegaan, daarna weer net als voorheen en qua eten niets veranderd... Gister dacht ik toch te merken dat hij wat moeillijk deed of buikpijn had, verder gewoon weer bv gegeven, maar daar doet ie dus nogsteeds mega moeilijk bij. Ik weet t ook niet meer, hopelijk hoor ik snel wat van de ka
Lastig is dat bij die kleintjes, dat is maar gissen en gissen. Werken de medicijnen voor de reflux wel? Kan het niet zijn dat hij daar nog last van heeft? Slokdarm misschien wat geirriteerd? Hopelijk kun je snel terecht bij de ka!