cyclus 18 dagen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cynthia1979, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi nog even een korte vraag.

    ik heb sinds gisteren een bloeding. gisteren heel weining en vandaag wat meer. Ik neem aan dat dit ongi is en dat terwijl ik al 14 jaar altijd een cyclus van 28 dagen heb. vreemd maar goed.

    Moet ik dan vanaf nu al uit gaan van een nieuwe cyclus of zou het toch nog een innesteling zijn.? Het is wel helde rood bloed dus tja :(

    iemand anders dit ook gehad?
     
  2. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Het kan innesteling zijn maar volgens mij duurt dat niet zo lang qua bloeden. Ik zou het ff afwachten als het doorzet dan is het ongi. Maar 18 dagen is wel erg kort he vooral als je altijd 28 dagen cycles hebt. Ik zou het even afwachten en er wel van uitgaan dat je ongi bent geworden dan valt het altijd mee.

    Succes
    Liefss
     
  3. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi cynthia,

    Tja lastig heb ik ook een x gehad op dag 16 van me cyclus tot dag 20. Heb toen gewacht tot ik op de normale cyclus zat van 28, maar er kwam geen bloed. heb het toen indd. als me ongie gerekend en indd werd ik de volgende maand na 32 :( weer ongie, tja snap er ook niks van , hoe kan het zou je denken. ons lichaam is een raar iets.

    Ik zou gewoon dus rekening houden met ff 2 cyclussen. is miss wel dubbel gereken, maar dat moet maar ff.

    succes ermee.

    xx Bambi
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik hoop stiekum dat het een innestelling is
    Heb je de arts al gebeld ;)
     
  5. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    ben bang van niet hoor. heb net de HA gebeld maar die is op vakantie dus om hier voor nou een waarnemend arts voor te bellen.

    vind het wel heel gek, 18dse cyclus en een heel klein beetje terleurstellend, eerlijk, maar ik moet denk ik maar even afwachten hoe of wat. heb echt nergens last van en de bloeding is er bij het afvegen en ik had net ook wat in mijn slipe.

    Wellicht volgende maand....
     
  6. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    nog ff....

    ik weet het niet hoor maar nu is er weer helemaal niets?!

    Als je denk je lichaam te kennen dan is dat gelijk weer over!
     
  7. Bee

    Bee Lid

    31 dec 2006
    16
    0
    0
    Hallo,
    Ik had vorige maand precies hetzelfde. Ook al jaren een cyclus van 28 dagen en vorige maand ineens maar 19. Schrok me rot. Maar nu werd ik na 30 dagen ongesteld. Dus misschien was ons lichaam een beetje in de war ofzo. Misschien wat vaker gevreeen? Althans dat idee had ik dat het daardoor kon komen. We hadden namelijk vakantie dus dan is alles wat relaxter en tsja....
    Nou ja, succes ermee in ieder geval.
    Liefs Bee
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wel balen dat je arts er niet is meis
    Maar ik denk dat je maar van het ergste uit moet gaan
    Hoe vervelend ook :(
    Ik heb ook wel vaker dat ik een week eerder al bloedverlies
    had en hoopte op een innestelling, maar net als jou een beetje bloed
    en daarna was het weer weg... maar op de dag dat ik het moest worden brak het toch heftig door
    Ik duim evengoed voor je ;)
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ben benieuwd hoe het nu is meis
     

Deel Deze Pagina