Als onze 2e kindje geboren wordt is onze dochter bijna 2. Nu zat ik er aan te denken om een buggyboard te kopen zodat ze mee kan rijden met de kinderwagen. een duowagen lijkt me zonde aangezien wij een prima kinderwagen hebben. Maar nu zat ik te denken, we hebben een bolderwagen staan. Is het mogelijk om de kleine in de maxi cosi in de bolderwagen te zetten en onze dochter er bij in? Of ben ik nu gek.... Wat denken jullie :
Lijkt me niet echt veilig voor je kleine omdat een bolderkar nogal kan schokken en je de maxi cosi er niet vast in kunt zetten. Het lijkt me dus echt erg slecht voor het nekje van de baby. Verder lijkt het me niet praktisch, erg handig sturen die dingen nu ook weer niet. Ik zou op marktplaats kijken, zo duur zijn duowagens niet tweedehands.
Je kan kijken hoe het bevalt, je heb zo een tweelingwagen gekocht toch. Lijkt mij juist voor de baby niet zo erg maar ik vrees dat je dochter van 2 de benen gaat nemen als je ze niet vast kan zetten. Zodra je stopt dat het is daagg mama
Mijn schoonzusje heeft dat gedaan. Ging altijd prima en zij wonen in het oude stadscentrum met overal kinderkopjes.
Wij hebben wel een duowagen gekocht ik vind het toch wel erg fijn heb eigenlijk nog nooit aan een bolderkar gedacht. Ik zou wel kijken hoeveel ruimte er nog is als de baxicosi er in staat. en ken je niet iemand die fantasivol en handig is om te kijken of hij/zij iets kan maken zodat hij vast staat
onze duowagen was nieuw 120 euro, is van het zelfde merk als de grote wagen voor Sven en die bevalt tot nu toe echt heel erg goed. stabiel, piept niet, kraakt niet, praktisch, stevig. de tandemwagen hebben we al gebruikt voor sven en z'n nichtje en ook deze is helemaal naar wens. 120 euro was voor ons geen enorme uitgave, is voor iedereen verschillend natuurlijk, maar vergeleken met andere wagens vinden we deze toch erg betaalbaar.
Mij lijkt 't eerlijk gezegd niet echt een oplossing, vooral ook omdat de baby dan dus altijd in de maxicosi ligt als jullie gaan wandelen. Mij lijkt het beter als de baby gewoon plat kan liggen. Er wordt immers niet voor niets afgeraden je baby langer dan 2 uur in de cosi te leggen.
Op zich kan een bolderkar wel voor de zsukjes rond het huis, maar wat als je eens een dagje weggaat? (dierentuin ofzo) Of eens keer de stad in moet ofzo? Ik zie mezelf nog niet zo snel een bolderkar in de auto gooien... Hier zal het waarschijnlijk ook wel een duowagen worden, ik woon in het buitengebied, dus even naar de winkel wandelen is er niet bij. Ik vind een bolderkar heel leuk, maar voor ons absoluut niet nuttig... En Eigenlijk is mijn kinderwagen nog goed, maar voor de langere stukken is een Kiddyboard ook geen oplossing...
Het lijkt mij opzich wel een goede oplossing!...Misschien idd iets bedenken waarmee je de maxi vast kan zetten. Misschien kan je voor de dagjes weg voor je oudste een buggy meenemen en je kleinste in de wagen. Volgensmij ga je nooit een dagje weg in je 1tje met 2 kinderen.
Ik zou het niet fijn vinden. Duowagen is veel fijner en helemaal niet zo duur. Zeker niet tweedehands. Wij hebben ook een buggyboard, maar dat is echt maar voor hele kleine stukjes. Het loopt helemaal niet fijn en die oudste wil er echt niet altijd op blijven staan. Maar misschien moet je het gewoon uitproberen. Werkt het niet en die buggyboard ook niet dan heb je nog vrij snel een duowagen aangeschaft.
ik ga regelmatig in mijn eentje er op uit, maar ook voor de gewone boodschapjes zou ik een duowagen willen. zie mezelf nog neit met een bolderkar rond crossen bij de appie haha. en als het regent? dan zitten je kindjes allebei nat?! vind een bolderkar echt voor een keertje, maar voor altijd?! ik zou het niet doen.