Ben net gebeld door de verloskundige, dat ik antistoffen aanmaak, ben zelf o negatief, en de baby is positief, wat gevaarlijk kan zijn. Heb na mijn vlokkentest een anti d injectie gehad, daarom vind ik het zo vreemd...Ik krijg nu een extra test. Ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit hadden tijdens hun zwangerschap?
Ik ben zelf ook negatief en baby is positief. Heb met 30 weken anti d gekregen maar geen extra test. Denk om te kijken of bloed na injectie normaal is? Geen idee eigenlijk. Anders eens bellen om te vragen waar die extra test voor nodig is
dat weet ik al, omdat ik die antistoffen aanmaak, en dat kan gevaarlijk zijn voor het kind...het kind kan namelijk bloedarmoede krijgen...maar er zijn zoveel soorten antistoffen, een aantal zijn niet schadelijk maar een aantal wel, vandaar het onderzoek, bij mijn vorige zwangerschappen had ik het niet, daarom heel raar nu wel...die anti d heb ik na de vlokkentest ook gekregen..ik vroeg hoe ik hier dan nu aan kom ze zei dat is moeilijk te zeggen kan een virus zijn of bepaalde voedingsstoffen...baal hier enorm van
He els, ik ben ook o negatief. En hoorde vorige week dat ik ook anti stoffen aan maak. Ik heb er weer een prik voor gekregen. Anti d nogiets. Ik heb het voor de zwangerschap gehad nu tijdens en na de zwangerschap krijg ik er nog een. Mocht je vragen hebben mag je altijd een berichtje sturen Groetjes
dank je wel voor je reactie...ik heb ook al die injectie gekregen na de vlokkentest, maar blijkbaar zitten er nog steeds antistoffen...ik hoop dat het allemaal meevalt, ik ga morgen iig nog een keer mijn bloed laten onderzoeken, en dan gaan ze kijken om wat voor antistoffen het gaat...