Zou het weer zover zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tigger77, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het kort: N.a.v. een beetje maar dagelijks bloed en rood slijmververlies bij 5 weken, 6 weken lang vol spanning met 3 neg. echo's termijn klopt niet, 1 pos. met kloppend hartje en dus helemaal hoopvol en 2 weken later bij de laatste echo helaas MA geconstateerd. Vervolgens 5 nov. gecurretteerd.

Nu had ik vorige week ongi. moeten worden en mag ik morgen testen volgens mijn banner. Ik ben s' ochtends weer misselijk en zooo moe als ik opsta, kan wederom geen koffielucht verdragen en hoop dus op goed nieuws dat blijft... Nu geen slijmverlies en bloed...
    Vanwege alle verhalen over dat de eisprong "van de leg" kan zijn en je cyclus dus anders kan zijn na een currettage ben ik toch wat voorzichtig.

En kan ik sowieso evt nog pos. testen van de vorige keer?

Donderdag mag ik voor de eindcontrole na de gynacoloog dus ik wil eigenlijk van tevoren testen omdat hij een inwendig onderzoek zal doen of alles netjes is weggehaald. En ik hem liever ook niet wil verrassen...

Kan een van jullie me raad geven?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Als de test positief is is dat van een nieuwe zwangerschap.
    Je cyclus kan inderdaad even van zijn padje zijn. En ervaar je deze klachten omdat de menstruatie eraan zit te komen. Houd er rekening mee dat het soms wel een half jaar tot een jaar kan duren voordat je cyclus weer als van oud is.

Imke

Deel Deze Pagina