mening gevraagd om iets heel doms :oops:

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kimm1988, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hallo,

Ik zou graag jullie mening willen hebben.

4 weken geleden ben ik met mijn zoon naar de kapper geweest. Ik heb gelijk gevraagd voor me dochter. Ze heeft tot ze ruim 1,5 was bijna geen haar gehad. En nu begint het eindelijk te groeien. Nu kan ze fatsoenlijke staartjes enzo. Heb advies gevraagd en ze hebben tegen me gezegd dat het verstandig is om nog even te wachten totdat het echt wat langer is omdat het nu zo goed aan het goeien is. Dus ik heb daarmee gewacht.

Nu zijn de kinderen bij me ex aan het logeren en vraag hij of hij naar de kapper mag met haar. Ik heb gezegd nee. Nu zegt hij het is mijn dochter en ik vind dat het moet. (hij kijkt amper naar de kinderen om qua zorgen).

Ik heb het gevoel dat ik me ontzettend aanstel maar het is gewoon nog echt niet nodig en als ze naar de kapper gaat dan ga ik zelf met haar zodat ik kan zeggen hoe het moet wezen...

baal hier heel erg van...

wat is jullie mening?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Tja, ik vind dat je zoiets moet overleggen. Het is ook zijn kind en hij vindt het duidelijk te lang. Misschien kun je uitleggen dat je het nog wat verder wil laten groeien voor je er een model in laat knippen?

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    al geprobeerd... en lang is het dus niet

dit is een foto van me dochter. foto is gemaakt vlak nadat ze geslapen heeft in de auto en ik 's ochtends dr haren in staartjes had gedaan... baal er gewoon van dat het woord overleggen niet in zijn woordenboek voor komt.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nou ik vind het haar mooi zitten zo :D Maar idd als overleg er niet bij is... is dat niet leuk. En idd zeggen dat het nog even groeien moet voordat het in model geknipt wordt. en met staartjes kom je zo een heel eind. Alleen heeft hij wat anders in zijn hoofd en dat moet dan ook gebeuren... Kan je het hem niet duidelijk maken als het haar er aan toe is dat jij het dan aangeeft en dat hij dan met haar naar de kapper mag?
    Mijn zoon zijn haar zit momenteel ook niet, kan het weer kort laten knippen maar ik laat het nu juist even groeien om er straks een beter model er in te laten krijgen. Ik los het nu op met een pot gel en stekels maken ;) dus ja ik denk hetzelfde als jij, eerst groeien en dan model laten knippen.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wauw wat een schatje zeg!
    Het is mijn grote angst dat mijn ex een keer haar haar heel kort knipt...
    Ik gebruik wel speldjes om de voorste plukjes uit het gezicht te halen.
    Dus ik zou ook gigantisch balen en er echt op staan; NEE!!!!

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ja dat zijn de dilemma's.... (Wat een knap meiske trouwens ;) ) Kan me wel voorstellen dat je het liever niet wilt.
    Maar ja, er is er niet één, maar twee ouders die daar over gaan, en daar samen over moeten beslissen. Ik persoonlijk zou puntjes knippen wel accoord vinden hoor. Maar niet meer dan 2 cm bijvoorbeeld. Dit kun je toch afspreken met elkaar dat er echt niet meer dan 2cm af mag? Je zult zien dat haar haar veel voller is aan de onderkant na het knippen. En heeft ze het aankomende zomer weer mooi op lengte (nog iets langer als nu).

7. ibel

ibel Nieuw lid

10 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé kimm,
    echt een lief meisje heb je! Gevoelsmatig zou ik zeggen: jij bepaalt want jij bent de moeder...ik snap dat gevoel heel goed. Maar misschien kun je idd 'de vader' tegemoet komen: de puntjes eraf, ok, maar dan ga jij wel met haar naar de kapper.

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Thanks voor de reacties.

Hij is niet met haar naar de kapper gegaan. Heb tegen hem gezegd dat we dan samen naar de kapper gaan.

Deel Deze Pagina