beste meiden. Ik ben inmiddels 2,5 week overtijd. Heb inmiddels 2 testen gedaan (beide negatief) laatste test vrijdag gedaan. Laatste weken wel veel meer witte afscheiding dan normaal. Zou ik een cyclus overgeslagen hebben of zou ik toch zwanger zijn en te weinig hormonen hebben? Ik heb het idee wel zwanger te zijn doordat mijn buik zo opgezwollen is (kan bijna niet inhouden). Ook heb ik de laatste week constant wallen onder mijn ogen tewijl ik dat anders nooit heb. Vorige menstruatie ook een mysterie. Was 4 dagen overtijd, bijna 1 week bruine afscheiding gehad en slechts 1 dag een beetje bloed. Telt dit als menstruatie? Benieuwd naar jullie mening
Als je test nee zegt dan kan ik er niet veel anders van maken misschien nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen?
normaal ben ik regelmatig, tussen 28-32 dagen. Ben al 6 maanden van de pil af en slik foliumzuur. Vanaf begin regelmatige cyclus.
Jeetje meis, wat vervelend die onzekerheid! Zou ook over een aantal dagen weer een testje wagen...succes en sterkte! Liefs