Met helaas slecht nieuws. We zijn even verslagen. Bij mij is alles in orde. De uitslag van het tweede zaadonderzoek was zeer slecht ten opzichte van de eerste keer, de eerste keer waren er 5,4 mljn zaadcellen waarvan 40% beweeglijk, dat zou goed genoeg zijn voor IUI. Nu de tweede keer waren er maar 240.000 zaadcellen waarvan maar 3% beweeglijk. We waren op alles voorbereid maar niet op deze uitslag. Het kan zijn dat de griep een nadelige invloed heeft gehad dus het zou nog wel iets kunnen verbeteren maar IUI en IVF zijn ook dan wrs geen optie. Onze enige mogelijkheid is ICSI. Volgende week donderdag hebben we de intake. We beseffen ons terdege dat we een zware tijd tegemoet gaan maar we hebben dat er voor over. Liefs Hannah
Tjee Hannah, das idd even een grote tegenslag zeg. Poeh meis.................... Neem je samen met je mannetje wel voldoende tijd om het te verwerken? Lees dat je volgende week donderdag terecht kunt voor intake; erg snel zeg! Wij staan nog 'maar' aan het begin van de mmm, maar hoop dat ik er ook kracht in kan vinden. Jullie veel sterkte en moed toegewenst! Liefs
@ Hannah....Wij zijn ook bezig met onze 2e ICSI poging nu. Wil je heel veel suc6 wensen! Het is zowel emotioneel als lichamelijk best zwaar! Go fot it! Liefs Marjo
sterkte meid, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. heel veel succes, zie dat je snel gaat trouwen.. wel van het trouwen genieten he.. de medice wereld kan tegenwoordig zoveel
heeeeee meisss, wat ene klote bericht zeg. had zo geduimd en gehootp op IUI voor jullie. en dan dit, pfff een hele dikke knuff van mij en verlies de moed niet. je weet dat wondertjes bestaan he
Erg voor je meis....en natuurlijk ook heel erg voor je mannetje...hier hebben we dezelfde uitslag gekregen..dus ik denk dat ik weet hoe je je voelt...voor ons was t belangrijk om dit eerst even te verwerken...en vooral voor mijn mannetje...wij starten (hoop niet dat t nodig is) in september... Ik zag dat jullie volgende week op gesprek gaan dan wil ik je alvast alle succes van de wereld wensen...je weet waar je t voor doet he en ik hoop dat je heel snel zwanger bent..... liefs liselotje
Dat is zeker KL*TE nieuws, hopelijk dat als jullie de eerste ICSI behandeling krijgen gelijk zwanger mogen zijn. Heel veel succes meid, ik hoop voor je en je ventje dat jullie snel de MMM uit kunnen. Liefs Jolie
Lieve Hannah, las je berichtje! Wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit nieuws, hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten ook nu. Wens jullie veel succes toe in het verdere traject! Ik zag dat je binnenkort gaat trouwen. Wens je veel geluk toe en succes met de laatste voorbereidingen Groeten, Mirjam Waarschijnlijk in mei een kijkoperatie en daarna start met IUI i.v.m. slecht zaad van man
Ik wil je heel veel succes wensen, hopelijk hebben jullie de volgende keer beter nieuws. Sterkte ermee. Nancy