Hallo, Ik ben 35 weken zwanger en ben vannacht wakker geworden met ontzettende buikkrampen inclusief rommelende darmen, dit heeft een klein uurtje aangehouden (krampen kwamen en gingen). De krampen zaten voornamelijk onderin mijn buik en gaven af en toe een harde buik (tijdens persen). Enig idee wat dit geweest kan zijn? Dit is trouwens de 2e keer dat het is voorgekomen. Nu nergens last meer van. Ik hoor het graag. Groetjes, Linda
Hoi, Het kan door je darmen zijn gekomen. Of voor weeen. Zolang je het niet kan timen en je geen bloedverlies hebt, is het vaak onschuldig. Groeten Evelien
Dank je wel voor je antwoord. Ik had wel een stopwatch bij de hand maar weet niet zo goed hoe ik dit had moeten timen , kan je dat uitleggen? En vanaf wanneer zou ik dan de verloskundige moeten bellen? Alvast bedankt voor je antwoord. Groetjes, Linda
Hoi, Als je merkt dat het iedere 10minuten komt of snellen, dan moet je zeker de verloskundige bellen. Het kan ook even een paar gebeuren maar als het een uur duurt is een telefoontje wel handig. Ook als je bloed verliest of vocht verliest moet je bellen, of als je twijfelt over wat het mogelijk is ook zeker bellen! Het timen is vanaf het begin van de harde buik tot de volgende harde buik. Groeten Evelien