Het valt me de laatste tijd op dat er veel topics geopend worden met best wel persoonlijke vragen, natuurlijk ben je vrij om wel of niet te reageren maar wat gaat het iemand aan wat je verdiend, wat je spaart, wat je uitgeeft aan vaste lasten en aan welke vaste lasten dat dan zijn. Nog even en we gaan onze pincodes geven. Ben ik de enige die dat een beetje vreemd vind?
Uhh tja ik vind het niet vreemd dat iemand daar nieuwsgierig naar is. Als je het niet wilt melden reageer je niet Ohh en ik heb pincodes 3 stuks: 6438 4000 1886 succes
ja, ik maar ik reageer nooit op die topics. Ik vind het altijd bijzonder fascinerend dat mensen altijd maar willen weten hoe groen het gras bij de buren is
nee hoor je bent niet de enige. mijn persoonlijke mening is dat zulk soort topic altijd een nare bijsmaak hebben. "Wie is de beste", dat gevoel ik er altijd bij.
Als ik het te persoonlijk vind dan reageer ik niet. Mensen zijn van nature nieuwsgierig, is niks mis mee toch, zolang het eigen keus blijft te reageren.
hihih Zoals ik al zei in mijn begin post moet je inderdaad zelf weten of je reageert of niet Is op zich ook niets mis met nieuwsgierig zijn maar goed, misschien is het wel typische nederlands dat je je salaris niet wilt vertellen ofzo
Dat ook, zulke topics eindigen altijd in discussies over hoeveel een ander wel niet uitgeeft. Lekker belangrijk, als ze het geld hebben, who cares.
Maar dat heb je werkelijk waar met bijna elk topic hier op ZP. BV/FV Tbm/werkendemoeders Open een kleding topic en zelfs dat loopt uit de hand. Laatst zelfs een topic over eten
Ja maar even zonder gekheid. Zelfs een simpel topic kan hier uitlopen in een popcornwaardig topic. Al zeg je dat je een windje gelaten hebt in de supermarkt kan dat nog een popcorn topic worden