trappelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door life, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Heey meiden.

Ik voel dit nou al zo 4/3 weken en vraag het me toch af..
    Kleine bab is een druktemakertje dat is een feit, zelf vk zei dat hij druk was en vervelend;) (niets wille laten zien als je iets wil laten zien)
    Ik voel hem heel goed en me buik zie je al een tijdje vanuit de buitenkant al bewegen, drukt zoch ook geregeld naar buiten denk zelf dat het ze zei of rug is.
    Maar af en toe lijkt het wel alsof hij schrikt, dan is me buik een levende golfslag, alsof de baby pm zich heen zit te trappelen. Doet hij trouwens erg vaak.
    Hij vind het ook leuk om 'iets' over me buikwand? Te schuiven, voel je bijv ze knietje van de ene kant naar stukje verder te drukken.
    Nu maak ik me geen zorgen hoor maar vraag me af wat het nou presies is en of het echt normaal is dat het zo vaak gebeurd.
    Geeft trouwens ook wel normale schopjes maar eerlijk gezegd voel ik hem meer trappelen;)
    -
    Heerlijk gevoel:)

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jahoor is normaal.
    Hier gaat het soms ook echt heftig tekeer in mijn buik en zou dan stiekem wel even willen kijken wat ze nu allemaal aan het uitspoken is haha. Soms lijkt het net of er een stuiterbal in zit, en ik aan 2 kanten het snel voel bewegen.
    Of dat ze ligt te fladderen ofzo. Heel gek haha. Maar ook heel leuk.
    Soms een beetje vervelend :p Als je net wil gaan slapen en dr gaat er 1 tekeer haha.

3. life

life Niet meer actief

Haha jaa presies! Vind dat trappelen maar geweldig probeer het elke keer op te nemen maar alsof die dat dan weet....
    Wou dat ik kon voelen hoe die ligt, voel hem namelijk ook altijd aan 1 kant schoppen;) en af en toe denk ik hee het zit aan de andere kant, gelukkig laat hij mijn ribben tot nu toe goed met rust:)
    Maar voelt wel gek aan, ook de harde buiken en als hij zich eruit drukt vind ik vervelend haha.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja dat is een gek gevoel inderdaad. In het begin wist ik ook niet of het nu een harde buik was of dat de baby naar buiten kwam liggen.
    Nu voel ik het wel meer. Soms kan je ook een harde buik krijgen door de bewegingen van de baby namelijk.
    Ik kan ook niet precies voelen hoe ze ligt, maar nu bijv weer wel, want ze ligt met dr kontje tegen mn maag haha. Is ook niet even lekker, want heb het gevoel alsof ik helemaal in elkaar gedoken zit, terwijl ik juist meer lig dan zit haha. Ach ja...

Ik probeer het inderdaad ook wel eens te filmen, maar inderdaad, alsof die kleine draakjes het weten, stoppen ze meteen haha.

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook een actieveling en hoewel ik best wel wat beurse plekjes heb vind ik het echt geweldig. Het trappelen herken ik ook, super grappig. Ik weet precies hoe onze vent ligt, want hij drukt zich altijd helemaal tegen mijn buikwand aan. Kan zo van zijn billen over zijn rug naar beneden wrijven haha. Alleen zijn hoofdje voel ik moeizaam omdat die al flink naar beneden ligt. Oh, kan echt niet wachten tot ie er is haha

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook een kleine trappelkont! Manlief noemt 'm weleens "terror-ukkie", hahaha!
    Gisteren kreeg ik zo'n harde schop dat zelfs mijn hersens even werden geshaked, hahaha!
    Kleine ligt volgens VK naar beneden, maar kan zich nog wel om zijn as draaien. Ik voel de ene dag dan dus ook links getrappel en andere dag rechts. Gelukkig geen geschop tegen mijn ribbenkast. Snachts heb ik weleens het gevoel dat ie draait, maar dan ben ik zo slaperig dat ik er niet bewust op let. Ook krijg ik dan vaak harde buiken van het gerommel. Oja, en als ik op mijn zij lig en kleine ist er niet mee eens, laat ie het ook duidelijk merken met schoppen!
    Volgende week krijg ik een liggings-echo, dan ben ik 36 weken, kan niet wachten tot ik onze kleine uk nog even kan aanschouwen voor we hem/haar in onze armen mogen sluiten!

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Kleine is heel actief als ik tv kijk smiddags/savonds. En dan zie ik mijn buik enorm op en neer gaan, maar als ik bewust kijk, stopt ie ermee. Kijk ik weer naar tv, begint ie weer....:D Dondersteentje;)

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook ontzettende druk te makertje! Heerlijk de hele dag door. Alleen soms is dat geschuif en gewiebel idd niet echt prettig.

Aangezien meneer al ingedaald is, nog niet vast, is het minder prettig om een schouder over mijn schaambeen te voelen schraapen.

9. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Draaien?

10. life

life Niet meer actief

Jaa ze kunnen hard schoppen, ook ik word nu al gelanceerd als die een goeie trap geeft, alsof je een kleine tik opzij krijgt... nu al ben nog maar 25 weken. Soms denk ik wel ben ik niet iets verder dan...
    Die van mij is vrijwel hele dag in de weer, ook als ik gewoon bezig ben dus werken enzo trapt die veel, denk soms van goh moet je niet is gaan slapen het is zoveel!!!!
    Schijnt het dus erg leuk te vinden:)
    Van mij trapt eigenlijk altijd aan mijn rechterkant, zo nu en dan voel ik hem aan de linkerkant, ook het gevoel dat hij meer in de indalingspositie
    Iigt zegmaar.
    Druk mannetje voor 25 weken;)

Deel Deze Pagina