Pech onderweg en andere mannelijke kwaaltjes

Discussion in 'Zwanger worden' started by SarahWantsBaby, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SarahWantsBaby

SarahWantsBaby Nieuw lid

Jun 26, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is een stuk ouder dan ik, en hij is mijn eerste partner, dus ik heb het wat moeilijk om het volgende te beoordelen. Soms lijkt het klussen wat minder vlot te lopen. Dat is overigens altijd al zo geweest, het heeft niets te maken met het zwanger worden en eventuele druk die daarbij zou komen kijken. Ik heb de indruk dat hij af en toe wat erectieproblemen heeft. Soms is hij niet hard genoeg, waardoor de penetratie wat lastig is. Soms verliest hij zijn erectie ook tijdens het stoten. En soms is hij een paar minuten bezig maar lukt het niet om te komen, hoe hard hij ook probeert. Het gebeurt niet elke keer hoor, maar als het gebeurt vind ik het frustrerend en ik durf er niet al te veel over te zeggen omdat ik vrees het alleen maar erger te maken. Is het normaal dat een man af en toe eens pech onderweg heeft, of hebben jullie partners dit nooit?

2. mariam1978

mariam1978 Actief lid

Mar 9, 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zou er we over praten, maar dat is een persoonlijke keuze. mag ik vragen oud je partner is? Ik weet wel dat mensen met suikerziekte ook problemen hebben met hun erectie.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik ben ook met een oudere man, (lees 20 jaar verschil tussen ons)en ook hij heeft een hele tijd problemen gehad., maaaaar dat kwam achteraf door mentale problemen en had niks te maken met leeftijd, of lichaamlijke problemen dit is allemaal op gelost en gaat allemaal super nu! Vaak voelen mannen zich rot en zijn bang dat het weer gebeurd, en zo kom je in dat circeltje waar een man vaak moelijk uit komt maar het probleem verergerd. Als je er over wil praten maar niet openbaar stuur maar pb.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend heeft ook wel eens pech onderweg. Is bijna 41 jaar oud (en heeft geen suikerziekte)

Dit was vooral erg toen het zwanger worden maar niet lukte. De druk werd hem toen te hoog. Ik gooide mijn frustraties er op een gegeven moment ook uit (wilde gewoon dat hij in mij klaarkwam :p), maar ja, toen werd de druk nog groter. Mede omdat hij graag zelf ook wilde dat ik zwanger werd, moest hij mij zwanger zien te maken in zijn ogen. En dus moest hij klaarkomen.

Uiteindelijk heb ik er met hem over gepraat. En ook gezegd dat ik hem niks kwalijk nam. Hij doet het immers niet expres?

5. CindyBelgie

Mar 10, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een super fitte jonge man en zelfs hij heeft af en toe eens last van een verdwijnende erectie tijdens het klussen. Zegt dus niks, volgens mij is het normaal. En mij lukt het ook niet altijd om klaar te komen ook al doe ik zo mijn best. Gewoon lekker slapen en volgende keer beter!

6. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gebeurt hier ook wel hoor. Zodra hij stress heeft dan lukt het ook soms niet zo best. En als het dan een paar keer wat minder is geweest is de druk om te presteren ook natuurlijk wat hoger wat dan ook weer mee kan gaan spelen.
    Hier helpt het wel als we er over praten. Hij schaamde zich er in het begin ook heel erg voor. Zeker als ik op dat moment in een vruchtbare periode zat. Duidelijk aangegeven dat ik het jammer vond als het niet ging maar dat ik hem niks verwijd.
    Merk wel dat nu we het niet mee doen om zwanger te worden het een stuk beter gaat.

Share This Page