Voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovelygirl, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Ben een beetje onzeker,hoor van heel veel mensen dat zei de kleine al gevoeld hebben,ik weet niet zeker of ik daar over mee kan praten.
    Ik denk soms die kleine te voelen,maar of dat werkelijk zo is,ik weet het niet,soms heb ik hele kleine rare steekjes in mijn buik en ik voelde gister alsof iets omhoog zweefde lang mijn buikwand,gister drukte ik mijn hand rechts onder in mijn buik en drukte zachtjes,en toen leek wel of daarop gereageerd werd,ik voelde een paar keer een bobbel ertegen aan komen,mijn vriend voelde het ook,maar zou dat niet aan mijn ademhaling liggen dat zodra ik inadem mijn buik naar voren komt,dat ik dat gevoeld heb?Ik vind het zooo moeilijk om te zeggen dat dat ons meisje is die ik voel,ik wil het voelen trappen,dat ik met zekerheid kan zeggen dat ik haar echt gevoeld heb.Soms voel ik wel leven in mijn buik,als ik dat leven kan noemen,ik weet niet wat het is en word er onzeker van,en dat van bubbeltjes en vlindertjes in mijn buik :cry: dat ervaar ik helemaal niet :cry:

2. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Euhm misschien leuk om te vertellen hoe jullie dit ervaren?

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Grote kans dat het de kleine is.
    Ik zelf voel het heel goed als de kleine beweegt en zie het ook aan de buitenkant.

Deel Deze Pagina