Kheb trouwens gelezen op zon medische site dat je afscheiding voor je menstruatie wel weer toeneemt, maar WIT is! Hopelijk dan toch geen ongi in aantocht
Ik hoop ook niet dat het een teken van ongi is... Maar we kunnen elkaar steunen...zo te zien lopen we gelijk op...
Wat moet je nu geloven hé Ik had al een week voor mijn NOD heel veel witverlies,soms was het dikker en soms dunner,dus bij mij was het een teken van zwangerschap. Maar ieder mens is anders hé
In het begin had ik helemaal geen meer witverlies, soms bijna niets. Nu is het idd wel wat meer. Maar gewoon wit, heb nog nooit geprobeerd of ik er draden van kon trekken ofzo.
Ik hoop ook niet dat het een teken van ongi is... Maar we kunnen elkaar steunen...zo te zien lopen we gelijk op... _________________ hihi ja idd, ik wordt ook gek van mijzelf hoor, temp ook elke ochtend en zit zowat elk uur mijn afschijding te bestuderen , aan de ene kant zegt mijn gevoel dat ik zwanger ben, dat had ik ook zo bij mijn vorige zwangerschappen, maar kheb al een week zon ongi pijn, ach ja dat had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschappen pfff wachten duurd zo lang dan he, kheb ook stiekum al een testje gedaan haha kon het weer us niet uithouden, tuurlijk had ik al gedacht dat hij niet positief kon zijn, het is tenminste 5 dagen voor mijn nod maar toch dacht ik een heeeeeeel licht rozo iets te bespeuren, maar of het nu in mijn hoofd zat ik weet het niet, twas erg licht haha bijna denkbeeldig, maar goed ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder dan woensdag ga proberen te testen, wanneer ga jij testen? aaah dank je wel lieve Sandra, maar ik gun het jou ook van harte hoor meis! Liefs Petra
Ik heb het idee dat mijn eisprong 2 dagen later was dus heb mijn banner al aangepast. Mijn NOD verschoof dus van 9 okt naar 11 okt. Mocht ik het genoegen hebben om over tijd te raken dan ga ik niet eerder testen dan het weekend...dus de 14e of de 15e... Duurt nog wel even dus...kan nog van alles gebeuren...
Ja Neo,....bij mij is het dus niet wit.... Het is wit/doorzichtig...maar dan echt wel glibberig...ppppfff....eet smakelijk!
pfff das nog lang wachten, ik ben ook verschoven van nod3 oktober naar nod11 oktober beetje late eisprong! maja wel de dag ervoor heel lekker geklust haha en niet bewust voor baby, dat schijnt vaak goed te werken, dus ik hoop het dan maar! Knap dat je zolang kan wachten, maar ik ga heel hard voor je duimen iig! Liefs Petra
Nou weet je....ik loop hier al een tijdje rond, en ik heb al een paar keer meegemaakt dat meiden iets te vroeg testen...positief bleken...en toch ongi werden... En ik vind het al elke maand zo moeilijk,...dus ik wil gewoon niet te vroeg testen om teleurstelling te voorkomen.... Maareehh...duimen is altijd welkom! Dank je wel...
Gister nog steeds slijmverlies, maar nu met wat roods er tussen....en lichte kramp in mijn buik... Ik hing al snikkend bij mijn hubbie om zijn nek....maar meer kwam er dus niet. Nu ook nog niet... Vaak is dat wel een teken van naderende ongi. Heb het zelf nog maar 1 keertje gehad op deze manier, maar wel al vaak gelezen. Dus het zal morgen ofzo wel doorbreken... Alleen is het erg moeilijk om niet op mijn buik te letten...een drukkend gevoel, of eigenlijk trekt het... Waarschijnlijk heb ik dat altijd als ik ongi moet worden hoor,..dus ik negeer het maar gewoon... Gaat straks vast wel over in kramp.
nou san, ik blijf voor je duimen. als je nu ongi qwordt is het toch een beetje te vroeg? of heb je dat vaker dat je cyclus korter is?
Ik heb het een keertje eerder gehad ja... In mijn album staat een kaartje van mei 2006...daar is het ook maar 25 dagen...en de dip en stijging daarna zijn hetzelfde dan nu...
Hey San... Kan het geen innesteling zijn dan? Reken eens terug! Ik hoop dat je niet ongie word meis, moet gewoon niet! [-X Hier nog niets te beleven, zelfde als jij eigenlijk, ook af en toe helder slijm en wat wit erdoor. :-s Echt glibberen doet het van ondere niet, tis alleen na het afvegen en als ik het papiertje op elkaar duw. Dan zie ik slijm, maar net wat jij zegt, kan ook een restant kluslijm zijn. Heb geen idee hoe dat er verder uitziet...dwz als het van binnen naar buiten gaat. Ehm , snap je het nu nog?
Ik wilde het net vragen, is een innesteling niet mogelijk ? Ik had het namelijk ook, slijm met een heel klein druppie rood.....
Hhahhaa... Ja ik snap je nog... Hier lijkt het wat op te drogen... Nog geen rood te zien...maar ja...mijn boobies doen al helemaal niet zeer meer...das toch wel een teken van naderende ongi denk ik... Ze voelden toch wel super-beurs hoor... En ja,..qua dag zou het een innesteling kunnen zijn...maar vorige maand had ik rose-verlies op de juiste (innestel)dag...maar toch mooi ongi geworden.. Dus ik houd een hele grote slag om de arm....
Aaaah verdorie San....ik had het zo gehoopt!... Is wel een vroege ongie of niet?...Je moest toch nog een paar dagen? Shit meid, echt balen ... Effe hele dikke knuf van mij, Nies