22 weken en nog niks aangekomen.?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Hallo meiden ik ben vandaag 22 weken zwanger en ben echt nog bijna niks aan gekomen ik woog 60 kilo en weeg nu 60.8 die 8 kan het kindje en zo zijn. kan dit kwaad ik eet normaal zo als het hoord nie overdreven veel en snoep ook niet overdreven veel. Wie kent dit nog meeer

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou zou ik eigenlijk wel lekker vinden. Ik kwam de eerste zwangerschap meer dan 20 kilo aan en hoop het nu te beperken. Ik zou blij zijn met dit hoor. Als je beebje goed groeit is er niets aan de hand toch?

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Volgens mij komen die kilo''s vanzelf wel! Als je goed eet is er niets aan de hand. Ik ben zelf ook nog maar een kilo aangekomen. Maar ja ik ben ook een maand minder ver dan jij ;)

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jij bij 22 weken 0,8 kilo
    ik bij 22 weken 8,0 kilo
    ach als t maar met de baby goed gaat
    en neem aan dat je verloskundige je weegt en controleerd als die het niet vertrouwd hoor jij t heus wel hoor!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Meid, tel je zegeningen. Je baby pakt wel wat ie nodig heeft zolang jij maar gezond eet. En echt waar, veel aankomen is een grotere straf. Erg veel werk om dat er weer af te krijgen!

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

zolang je vk er niets van zegt, is alles prima. De een komt veel aan, de andere weinig. Maar wacht ook nog maar even af, je komt nu in de weken van de groeispurts! Het kan dus nog aardig toenemen! Geniet van een lichte zwangerschap zou ik zeggen

Elle

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maak je geen zorgen ik viel in de eerste 15 weken 10 kilo af, en ben nu 9,6 kilo aangekomen over de hele zwangerschap, dus eigenlijk ben ik niks aangekomen en zelf 0,4 kilo afgevallen.

Zolang je kindje goed groeit en jij je goed voelt!

8. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    dankje wel meiden voor julliej berichtje ja ik vind idd ook erg lkker. Kindje groeit hartsikke goed is elke x groter dan dan iej hoord t zijn dus helemaal super. dankje wel

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Fijn om te lezen dit meiden, ik ben nog wel heel kort zwanger maar val ook een beetje af en heb nog niet echt een buikje.

10. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ja is logies dat je nog niet een buikje heb. bij mij begint iej nu pas echt te komen. dus nog even geduld fijne zwangerschap

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Je kan beter weinig aankomen dan veel. Het moet er ook allemaal vanaf na de bevalling.

Wel netjes hoor nog niks aangekomen. Ik ben nu 3 kilo of zo ook NOG niet veel. Hoop dat ik dit keer ook niet veel aan kom

12. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik nu in totaal 0.8 nou is mischien presies het kindje en vruchtwater en alles er op en eraan:) hopen dat het zo blijft

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lekker hoor, en inderdaad, zolang je maar gewoon blijft eten en het kindje verder goed groeit, hoef je je geen zorgen te maken. Anders zou je VK wel aan de bel trekken.

En wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af.

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Halllo Meiden,

Ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen :) Yoepie!

Maar ik weet dat er nog een groeispurt aan zit te komen..haha dus ik ben reuze benieuwd :)

Ik wil graag weten wanneer die groeispurt begint of is dat bij iedereen verschillend?

Liefs Starry

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zolang je goed eet en je kleine goed groeit is er niks aan de hand. Ik ben tot nu toe ook nog maar 5 kilo aangekomen en loop al bijna op het einde.

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hey meis,

Wat zegt de VK ervan?
    volgens mij is het niet zo erg als je kindje maar goed groeit :D anders bel je de VK toch even voor de zekerheid, dan stelt zij je vast gerust.

Liefs
    ps ik ben nu 5 kilo aangekomen en 29wkn zwanger

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hoorde wel van een collega van mij de kwam te weinig aan en ze kreeg bijvoeding.....
    Maar het kindje daar ging het goed mee.
    Miisschien legt er ook hoe zwaar je zelf bent.

18. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kwam pas na de 20 weken langzaam aan.. en vanaf 24 weken ging het wat sneller.
    Nu bijna 31 weken en 7 kg erbij en gaat het weer wat langzamer.
    Maak je geen zorgen zolang t kindje goed groeit.. de kilo's komen nog wel ;)

19. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mijn collega is 2 weken verder dan ik (dus bijna 30 weken nu) en je ziet nog steeds bijna niks! ik krijg overal te horen dat ik ook een mini buik heb, maar voel me echt gigantisch!

20. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    het geeft niet als je nog niks aan gekomen bent als je baby goed groeit en jij voelt je goed is er niks aan de hand

ik ben vanwege het vele spugen en maagpijn 12 kilo afgavallen en ben nu 35 weken zwanger de vk zegt geen probleem je kindje groeit goed

en je moet maar zo denken het moet er straks ook weer allemaal af

Deel Deze Pagina