Hoi iedereen, Ik zit met een probleem ik heb jeuk aan mijn schaamlippen en mijn vagina geeft witte spul af en sex met mijn man doet pijn. Wat zou dit kunnen zijn? Oh ja enne ik ben zwanger. Veel liefs Teuntje
hoi teuntje, ik zou met deze kwalen even naar de huisarts gaan, ik zit op zwangerschapsgym en daar had iemand dezelfde kwalen... dit wat jij heb heeft een naam (die ik even vergeten ben) de vrouw waar ik het over heb heeft er een zalf voor gekregen en de jeuk en witte vloed word dan snel minder! succes! liefs
hoi teuntje, ik denk aan je klachten te lezen dat je een vaginale schimmelinfectie hebt. heb ik zelf ook al regelmatig gehad maar ben nog niet zwanger. Als je zwanger bent ben je er vatbaarde voor. Dus ik zou even je HA bellen dan krijg je vaginale capsules of zalf. Sterket en ik hoop dat de klachten snel minder worden want weet hoe erg dit is.
o ja je man moet ook behandeld worden met een schimmeldodend middel anders kan hij je weer besmetten. Er is een grote kans dat hij het nu ook heeft namelijk.