hoi meiden, ik had een vraagje.. ik heb gister mijn spiraaltje laten verwijderen omdat wij graag een 2e kindje willen en nu verlies ik sinds vandaag bloed, gewoon helder rood. moet ik dit nu als ongesteld rekenen of niet? heb verder geen buikpijn of iets dergelijks. hoop dat iemand mijn vraag kan beantworden. Liefs xx Marije
hallo marije, je zou denken van wel maar ik denk dat je pas echt zicht erin krijgt als je volgende maand ongie word. werd je met het spiraaltje nog ongie want sommige worden dan niet meer ongie. anders zou je eens je cyclus kunnen vergelijken met de vorige maanden. maar echt een duidelijk antwoord heb ik niet voor je sorry. liefs
hoi kikkert.. dank je voor je reactie.. had de spiraal 7 maanden en heb eigelijk bijna elke dag bloed verloren.. paar keer wel echt aantal dagen meer bloed verloren maar of het echt ongesteld was weet ik niet.. de dagen dat ik totaal geen bloed verloor kan je op 2 handen tellen. dus het zal allemaal goed ontregeld zijn. denk dat ik niets anders kan doen dan afwachten. Liefs xx Marije
Hoi Marijee, Ik hoorde zelf van mijn huisarts dat je tot 3 á 4 dagen daarna onttrekkingsbloedingen kunt krijgen. Maar aangezien je elke dag wel hebt gebloed zou ik het even afwachten tot je lichaam tot rust is gekomen. Dan komt alles vanzelf wel weer goed op gang Groetjes Nala
Hoi, ik heb na 9 maanden mijn spiraaltje laten verwijderen, ik werd wel gewoon ongesteld en heb hem ook tijdens me menstruatie laten verwijderen maar naar het verwijderen verloor ik heel veel bloed met grote stolsels, de gyn had mij ook verteld dat je na het verwijderen hier last van kunt hebben. ik denk niet dat het je menstruatie is maar dat het door het verwijderen komt. groetjes jm
Hoi Ik heb mijn spiraal na 2,5 jaar laten verwijderen werd niet meer ongesteld met de spiraal en na 2 dagen verloor ik ook veel bloed met grote stolsels. maar na 25 dagen werd ik weer ongesteld. ik weet niet wat het in jou geval is dus zou nog maar even afwachten voor je echt duidelijk weet of het je cyclus is.
heejj meiden bedankt voor jullie antwoorden. ik moet indd nu gewoon afwachten. al denk ik wel dat ik nu of ongesteld ben of een goede zware ontrekkings bloeding heb want vloei sinds vandaag echt heel hard met vanochtend echt ongi krampjes en grote stolsels. maar ik wacht het gewoon af. als dit bloeden voorbij is ga ik gewoon tempraturen en dan kom ik ervanzelf achter hoe of wat. liefs xx Marije