Hallo, Ik heb gistere een echo gehad en de kleine woog met 23 weken en 4 dagen 650 gram. Is dit niet veel? Ik heb er eigenlijk geen idee van wat ze met welke termijn moeten wegen.
hoi hoi ja qua gewicht loop je 2 weken voor op je zwangerschap dus dat is wel veel maar als de verloskundige niets gezegd heeft zal het wel goed zijn normaal weegt je kindje rond 23 weken 500 gram en groeit ong 50 gram per week vanaf 25 weken groeit de baby 100 gram per week groetjes nathalie
ik zou het niet wetne heb nooit te horen gekregen hoeveel de kleine nu zou wegen en zal je zeggen het maakt me ook niet eens uit ik weet wel dat de kleine bij 26 weken geschat werd op 34 a 35 cm grote
Volgens mij is dat een heel mooi gewicht voor 23 weken, mijn kindje was met 24 weken en 2 dagen 700 gram en 37 cm lang. Het gewicht van mijn kindje was goed alleen kwa lengte loopt ze 1 1/2 week voor.
ha de mijne was met bijna 24 weken rond 750 gram dat ik zo nog weet. maar die van ons is aan grote kant moet nu nog 2 wken en van de week zei gync dat hij zij nu ongeveer 8 pond is dus ben benieuwd maar je krijgt dalijk misschien nog een groei echo en dan kijken ze verder maar gezond heid is belangrijkste. succes
Ik heb op 24 weken en 6 dagen een pretecho laten maken en na berekening is ons mannetje 725 gram. Liefs, Linda