Op 5 juni mijn laatste pil genomen, nadien netjes mijn ontrekkingsbloeding, maar nu... Ik had al gelezen dat pil-ontwenning soms niet over rozen gaat, maar krijg er de pleuris van... Sinds 2 dagen krampen in de baarmoeder, roze afscheiding, slecht slapen en mega pijn in de onderrug en zo zware benen. Kan ook al sinds 3 dagen niet meer normaal naar het toilet. Wanneer gaat dit over?
haha, bij mij hebben de klachten 4 maanden aangehouden, pas deze ronde heb ik minder last. Maar 1 troost, iedere vrouw is anders. xxxxx
Wat vervelend voor je,had je dan de zogenaamde "zware"pil??Ik slikte Lovette en ik had echt helemaal niks geen ontwenningsverschijnselen...Sterkte ermee,en hoop dat het snel over is voor je!
nee, ik nam eerst 6 jaar Harmonet, maar in het laatste jaar kreeg ik doorbraakbloedingen. Nadien 2 jaar Femodeen. Dit zou ook een lichte pil moeten zijn...
Ik ben al 4 mnd bezig met ontpillen,ben ermee gekapt omdat ik er migraine en vreetbuien van kreeg. Overigens heb ik nog nooit zoveel migraine gehad als afgelopen 4 maanden,tot soms een week lang toe bij sommige aanvallen. En dat was gewoon marvelon pfff. Niet te spreken verder nog over mijn chagerijnige buien
Ruim 15 jaar aan de pil geweest. Na het stoppen nergens last van, en de boel was meteen op rit. Voor zover ik het weet, want was in de 2e ronde al zwanger. Had tijdens pil gebruik last van migraine en nu nog steeds. :x
Na het stoppen met de pil, heb ik ook nergens geen last van gehad. Was de 1e ronde meteen zwanger, helaas is dit geeindigd in een vmk.
Nou ben 3 juni gestopt en heb ook pijn in me buik (hele lichte menstruatiepijntjes zoiets) en ook erg last van me onderug zou dat echt door het ontpillen komen?!? Het is iig erg toevallig de laatste 2 weken hmmm maar goed helaas hoort het erbij... Maar hoop wel als dit van het ontpillen is het wel snel weer normaal word!
Tja, JBM, ook ik hoop dat alles sneller verloopt als verwacht. En stiekem hoop ik ook dat het niet van het ontpillen is, maar ik hou toch de gedachte vast dat het daarvan komt. Anders is de teleurstelling zo groot.
iedere vrouw is idd anders. ik ben bijna overspannen geraakt nadat ik gestopt ben met de pil. ik werd over kwaad om kon de hele dagen wel huilen ik zag het gewoon niet meer zitten. maar dat heb ik ong een half jaar gehad. werd er helemaal kriegel van hihihi liefs
Ik heb er ook vreselijk last van. Gelukkig ben ik niet de enige en kan ik het met jullie delen Ik ben de afgelopen weken geen lievertje geweest tegen mijn vriend hij word al helemaal moe van mij. maar hij heeft het er voor over gelukkig ik zit nu in de 4e ronde en moet nog ongi worden dus het is weer even spannend.