even een vraagje van een toekomstige onrustige moeder...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nance158, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    HOI ALLEMAAL,
    IK DENK DAT IK ME VEEL TE ONGERUST MAAK MAAR TOCH, HOE VOELT ZWANGER ZIJN?
    iK BEN NU 9 WEKEN ZWANGER EN HEB 13 DEC MIJN EERSTE ECHO. IK KAN HET ERGENS NIET GELOVEN DAT IK ZWANGER BEN. IK MERK AAN MEZELF DAT IK ECHT NA DIE DAG TOELEEF EN VAKER DENK DAT HET NIET ORDE IS DAN WEL. NU HOOR IK IEDEREEN DENKEN WAT IS ER DAN MIS MET JE? JA NIKS EIGENLIJK. HEB HEEL ERG BUIKPIJN MET TIJDEN AAN MIJN ZIJ MAAR NIET WAAR HET NIEUW LEVEN ZICH ONTWIKKELD. IK BEN MET TIJDEN MISSELIJK IK BEN AL EENS FLAUW GEVALLEN HEB OBSTIPATIE GEHAD EN HEB HONGER OP GEZETTE TIJDEN MAAR TEGELIJKERTIJD HEB IK DAN WEER ZOIETS VAN DOE MAAR FF NIET. OVER HET OVERVERMOEIDE BEN IK GELUKKIG EEN HEEL EIND HEEN DAT WEER WEL. HELEMAAL NIKS ANDERS AAN DE HAND DUS ALS EEN GEZONDE ZWANGERSCHAP LIJKT HET WEL.MAAR TOCH IK HEB DENK IK TE VEEL DINGEN GELEZEN OVER HOE VAAK HET MIS GAAT EN HOE VAAK HET TOCH NIET ZO IS.
    KAN IEMAND MIJ GERUST STELLEN WANT IK GA KNETTERGEK WORDEN VAN MEZELF.

GROETJES NANCE

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nance,

het wel of niet hebben van zwangerschapsklachtijes zegt niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Dat voorop gesteld. En de dingen die je beschrijft horen typisch bij het eerste trimester. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Die buikpijn aan de zijkant komt waarschijnlijik van de banden die aan het meerekken zijn door het groeien van de baarmoeder, groeipijnen dus. En zolang je niet veel bloedverlies hebt, is de kans dat het goed is in je buik het grootst. Ik snap dat je ogerust wordt van verhalen die je leest en hoort; er zijn teveel van dat soort verhalen! Zeker als je zwanger bent. Lees ze niet meer kan ik je aanraden, Je leest op een gegeven moment alleen nog wat je ´wilt´ lezen. Wacht de echo af en dan weet je een hoop meer. Heb maar wel een beetje vertrouwen in de natuur!

Groetjes Brigitte

p.s. wil je niet meer in hoofdletters typen, heeft geen meerwaarde en het mag niet volgens de regels.

3. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi Brigitte,

Ben wel blij dat ik een reactie van jouw heb gekregen. Ik zat er gister helemaal doorheen. Vooral omdat mijn verloskundige heel bot tussendoor zei dat het vruchtje misschien niet goed zit. Ik heb gister gebeld voor de echo te vervroegen en ipv 13 dec kan het morgen al. Ik zal die verhalen niet meer lezen. Het klopt ook wel dat bij de dingen die je voelt op gaat zoeken wat er aan de hand is en dan meestal kom je op een negatieve uitkomst uit. dus bij deze ik doe het niet meer.

Vandaag heb ik nog geen last gehad van buikpijn aan de zij. gelukkig maar toch? Ook al ben ik er nog niet helemaal zeker van dat alles goed is en het pas geloof als ik het zie, ga ik toch wat geruster naar de afspraak morgen. Dank je wel voor je bemoedigde en lieve woorden. Mag ik je op de hoogte houden wat de uitslag is morgen?

liefs Nance

Ps: ik heb gister mijn berichtje op de zaak naar je gestuurd en daar staat meestal de capslock aan. sorry is een gewoonte hier zal er voortaan aan denken. :D

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Ik lees het graag, laat maar weten. Ik duim met je mee.

Groetjes Brigitte

5. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
  6. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Goedemorgen,

Jeetje het hartje klopt. We hebben gewoon een levend mensje gezien in mijn buik en alles is goed volgens die meneer. Het is nu 1,8 cm en ik en 13 juli uitgeteld.
    Ik ben zo blij dat is niet te geloven.

Dank je wel voor je bemoedigende woorden. Mag ik je op de hoogte houden hoe het verloop verder gaat? Of als ik vragen heb?

Liefs Nance

7. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nance,

fijn dat het goed gaat. Je mag ons altijd op de hoogte houden en als je vragen hebt lezen we het wel!

Mirjam

Deel Deze Pagina