Hallo Dames, Ik heb vanuit Fleur1 de opdracht gekregen hier een vraag neer te zetten. Verder zijn we geen doorgeef luik . Fleur1 heeft veel last vaan aambeien. In het ziekenhuis krijgt ze er wel zalf voor maar dit werkt niet echt goed genoeg naar haar zin. Dus de vraag vanuit haar is of iemand goede tips heeft dat die on dingen snel verdwijnen. Ze eet al zoveel mogelijk vezels enzo. Ik vind het zo zielig ze mag niet van bed af en dan ook nog die rot dingen dus wie heeft de tip voor me vrouwtje? Alvast bedankt dames
Je kunt het beste de zoekfunctie ff gebruiken (rechtboven) en dan binnen zwangerschapsforum zoeken, hierbij alvast 1 link met enkele tips: http://www.zwangerschapspagina.nl/about44621.html Succes met doorgeefluik zijn Dat ze er maar snel vanaf mag zijn!
Vreselijk. Ik heb ze nu ook. Ik vind de pijn echt te vergelijken met kiespijn..! Ik hoorde gisteren van de vk dat er ook tabletten voor zijn, maar helaas weet ik niet welke (sorry). Misschien in het ziekenhuis erop aandringen andere zalf te proberen...bij mij werkte sperti bijv. niet, maar een verdovend zalfje van de huisarts werkt (wel iets) beter nu. En anders wellicht af en toe een paracetamol....? Je moet wat proberen toch? Sterkte aan haar!
Dag doorgeefluik! Ze ligt al een tijd in het ziekenhuis he? Zwaar hoor! Voor aambeien kan kou helpen, zoals een bevroren maandverbandje ertegenaan drukken of een washandje met ijsklontjes. Er zijn wel wat verschillende soorten zalfjes (en andere behandelingen)voor aambeien, maar aangezien Fleur in het ziekenhuis ligt zou ik niets zomaar proberen zonder overleg met de artsen daar. Als de zalf die ze nu krijgt niet genoeg helpt, zouden ze iets anders kunnen proberen. Heeft ze het al met de artsen besproken? Soms is het even doordrammen, want ze vinden het misschien niet een belangrijk probleem, maar dat is het dus wel voor haar! Probeer en samen met de behandelaren uit te komen en een oplossing te zoeken. Heel veel succes en sterkte voor jullie alletwee! Yule
Hemocin anaalzalf. Kost wat maar dan heb je ook wat 10,00 bij de reformwinkel. Bij mij waren ze binnen een paar dagen weg!
Ik zweer bij curanal (of whatever) tabletten in combinatie met zalf! Voor mn bevalling had ik er al onwijs last van, met de bevalling zijn ze nog erger geworden (jaja, ik heb met eigen ogen gezien, dat iemand inderdaad 7 m darm heeft ) En binnen 2 weken waren ze weg met die med. Echt geweldig. Kou hielp bij mij niet, dat deed alleen maar zeer.
ik had ze na mn bevalling ook, ik kreeg van de VK een zalf en die werkt echt heel goed, ze zijn al een heel stuk kleiner en belangrijker minder pijnlijk
Super dit spul..... had ze ook gehad vooral na mijn bevalling.... had ook de zalf er van. Tabletten kan je alleen via recept krijgen volgens mij via je VK
In Haarlem heb je voor de tabletten trouwens geen recept nodig. Kun je het gewoon bij vd piggen krijgen (voor degene die het kennen)