Langer zwanger of een tweeling?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anne87, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    Hallo meiden,

Zouden jullie met mij mee willen kijken?
    Ik ben vandaag volgens mij berekeningen 4 weken en 1 dag zwanger. Zojuist heb ik deze testen gedaan met middag urine. Ik vind hem vrij donker en de cb zegt 3+. Kan het zijn dat ik langer zwanger ben of misschien een tweeling? Hebben meerdere van jullie zulke testen gehad met 4 weken en 1 dag ?

Bijgevoegde bestanden:

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik denk dat je al langer zwanger ben.. Weet je zeker dat je laatste menstruatie een eche menstruatie was?

3. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    @maybe3 : Ja want ik heb toen ook een negatieve test gehad. Ik heb afgelopen week ook nog een lichtere test gehad afgelopen woensdag 2-3 weken. Ik heb normaal mijn eisprong rond dag 21. Tijdens mijn vorige zwangerschap toevallig op dag 15 en zwanger geraakt van mijn zoontje. Deze maand voelde ik op dag 21 steken en daarom denk ik dat toen mijn ei is geweest. Ik heb afgelopen woensdag op dag 30 (9dpo) positief getest met 2-3 weken. Maar het kan dus ook heel goed een week eerder dus zijn geweest op dag 14 eisprong. En dus op dag 30 ( dpo 16) een positieve test van cb 2-3. Dan zou ik nu een week verder zijn. 27 Juni heb ik een afspraak bij de vk. Maar nu twijfel ik of ik niet eerder moet gaan.

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Spannend meid.. Ik zou gewoon even met de vk overleggen.. Misschien kun je san inderdaad eerder

5. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    Dank je wel. Dat zou ik even kunnen doen idd. Zijn er nog andere dames die met 4 weken zo test hadden en zwanger bleken te zijn van een tweeling ?

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik heb hetzelfde mijn test was met 4 weken ook mooi donker, overigens niet zo donker als die van jou, maar testte met 8 dpo al positief.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Die digitale heb ik nooit gedaan, maar ik testte op NOD enorm donker met zo'n strepentest (zelfs verdunde urine... test werkte niet goed dus heb hem nog onder de kraan gehouden, en toen verscheen die dikke vette streep).
    En het was er echt maar één. En de termijnecho gaf aan dat ik er maar één dag naast zat met mijn berekening. Sommige vrouwen maken meer HCG aan dan andere, sommige scheiden meer HCG uit in de urine dan andere. Het zegt voor zover ik weet niet zo gek veel.

8. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    Hallo Annet en Bri

dank jullie voor de antwoorden. Jullie hadden dit dus ook.. Ik denk idd dat mijn berekening dus wel gewoon klopt. We gaan het gewoon afwachten :).

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Denk echt dat je zeker een week langer zwanger bent. Op 9 dpo postief testen met de CB zanger 2-3..... Je ei zal wel eerder geweest zijn en misschienheb je de innesteling gevoeld ofzo. Zeker omdat het bij je eerste zwangerschap ook zo bleek te zijn dat je ei toch vroeger was....
    Je kunt wat aan de vroege kant gaan zitten met je afspraak, denk echt dat je langer zwanger bent hoor! Tweeling is ook nog een optie natuurlijk.

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wauw, gefeliciteerd! :D

11. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Gefeliciteerd!!

12. Serafine

Serafine Lid

23 mei 2013
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik had met 3 weken een knaltest van de 2v5 van kv en een 3+ bij de digitale van cb. En een tweeling. Dus het zou zomaar kunnen. Maar de hoogte van het hcg verschilt ook per vrouw en zwangerschap dus het zou ook nog kunnen dat je gewoon meer hcg aanmaakt deze zwangerschap dan de gemiddelde vrouw.
    Zou je graag een tweeling willen?

13. Serafine

Serafine Lid

23 mei 2013
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh...en gefeliciteerd natuurlijk.:D

14. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Gefeliciteerd!
    Ik had geen knaltest en ben zwanger van een tweeling..

15. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    Dank jullie wel voor de felicitaties en de reacties. Ik heb mogelijk een erfelijke aanleg h voor twee eiige tweelingen. Mijn oma(moederskant) heeft een tweeling gekregen en haar oma ook weer. Vandaar dat dit nu gelijk door mijn gedachten ging bij deze testen. Het maakt mij niet uit of het er 1 of twee zijn. Het lijkt me wel heel pittig dat wel. Maar wel hardstikke leuk. Ik ben al super blij met deze zwangerschap. Nooit verwacht dat het zo snel zou lukken. Met de eerste zijn we ruim een jaar bezig geweest met daarbij twee x een mk. Dit had ik nooit durfen te dromen.Ik hoop dat deze zwangerschap zich goed doorzet of het er nou 1 of 2 zijn :).

Ik laat mijn afspraak zo staan ik heb hem volgens mijn berekening met 8.2 en mocht k dus idd een week verder zijn met 9.2 ongeveer.

Bedankt voor jullie reacties.

16. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Tweeling zou natuurlijk kunnen :) Maar je kan ook een snelle hcg stijging hebben.. toen ik zwanger was van me zoon had ik ook zulke donkere testen :)

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Kan zijn dat je je ei eerder heb gehad als wat je denkt of dat je net als annet heel snel hcg aanmaakt en daarvan uit kan je niet op aan of het een 2ling is of meer:D

je heb een mooie test en het blijft een indicatie.

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Eerste zwangerschap ook gehad. Ik bleek een vroege eisprong te hebben! In ieder geval toen 8 dgn vooruit gezet.
    Stiekem hoop ik dat nu ook, want ik had 5 dagen voor nod al een plaatje!

Mooie testen hoor, gefeliciteerd

19. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik had met 4wk1 ook een 3+ op de clearblue en testte op 9DPO al positief. Bij mij is het er maar een en klopt de termijn ook nog. (Ik had getempt dus wist mn eisprong op de dag nauwkeurig) Gewoon snelle hcg aanmaak dus. Even de echo afwachten...

20. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had hetzelfde als jij en bleek een week zwanger. Een week na de eerste dag van de laatste menstruatie had ik dus al een eisprong.
    Je zult nog even moeten wachten tot de eerste echo helaas ;).

Deel Deze Pagina