ik heb is een gedachtengand die me al dagen bezig houd. ik heb in de familie gemengde geslachten,evenveel meiden als heren. bij me vriend weet ik dat zijn broer 2 jongens heeft,en zijn zus 3 meiden nu hebben we al 2 jongens,wat zou dan de 3de worden? wat denken jullie?ik denk dat het weer een jongen gaat worden,omdat aan zijn broers kant ook enkel maar jongens voorkomen wat denken jullie?
Ik weet alleen dat de man het geslacht bepaald dus wat zijn zus heeft gekregen heeft geen invloed op wat het bij jou gaat worden. Als ik dus iets moet gokken dan ga ik voor een jongen... Wat denk je zelf?
ik denk zelf ook een jongen,omdat zijn broer ook enkel jongens heeft maar soms denk ik ook wel weer een meisje,omdat zijn zus die weer heeft,dus het komt allemala evenveel in de familie voor ook moeilijk,denk er al dagen over na
Ik denk niet dat je moet baseren op je broer en zus? Heeft er volgens mij helemaal niks mee te maken.
Ik denk dat het niks te maken heeft met wat anderen in de familie gekregen hebben aan jongens en meisjes. Je kunt eigenlijk zoveel denken, gewoon afwachten totdat je weet wat je krijgt. Het belangrijkste is dat het gezond is!
50% kans op beide, hoor. heeft volgens mij echt niks te maken met wat je familie al heeft. makat het wat uit dan? als het maar gezond is, toch?
Haha, hoe moeten wij dat nou weten?! Wat zegt de geslachtskalender en heb je al zo'n test gedaan die door je klachten/lusten bepaald wat je krijgt?! Allemaal onzin volgens mij, de kans is 50/50, dus nog ff wachten op de echo of de bevalling
aan mijn man zijn kant zijn ook nog geen meisjes geboren ,maar over 5 weken wel want wij krijgen ook een dochter,,ik heb de 3d eho van mijn vrienidn gezien en we hebben die met die van ons vergeleken maar ik vind dat je wel degelijk verschil ziet in de skelet bouw,,,een jongentje is veel robuuster,een meisje veel slanker van bouw,,,alhoewel ik met mijn geboorte ook 9 pond was,maar de lijnen vind ik toch heel anders