Ik heb sinds vorige week dindsdag last van mij ()(). Vrijdag donker bruine afscheiding gehad. Heb een soort verliefd gevoel in mijn buik. Heb nu af en toe een beetje bruin creme afscheiding. Ik moet woensdag a donderdag ongesteld worden. Kan dit de innesteling zijn geweest? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt. Groetjes suzanne
heey dit komt me zo bekent voor! heb ik ook gehad en ik had het naar berekend en het was presies me innesteldag! zou idd een innesteling kunnen zijn!
Oke heel erg bedankt voor de antwoord maar ik had vrijdag en zaterdag een negatieve test was dit ook te vroeg?
bekend verhaal had vanmorgen klein beetje bloed verloren en een uurtje later was het bruin en nu is het weg maar ik ben vandaag 4 dagen overtijd en mijn testen blijven negatief ik moet ook even wachten maar wachten duurde zo lang ppfff succes riv en trouwens welkom hier
Hoi Suzanne, welkom. Je hebt idd te vroeg getest, net zoals de anderen zeggen, donderdag kan je het beste testen.
Bedankt iedereen, ik heb nu last van rose afscheiding. Iets om gek van te worden. Woensdag gaan we weer naar de gyneceloog. We zijn nu dikke 3 jaar bezig om zwanger te worden. Hebben vorig jaar december 2007 alle onderzoeken in het ziekenhuis gehad en we hadden 70 procent om zwanger te worden. Groetjes succes iedereen