dat moet je niet vragen aan de zwangeren haha of ze moeten voor een 2/3/4de zijn gegaan natuurlijk.. mijn ervaring: de hele zwangerschap was ik erg benieuwd hoe me kindje er uit zag.. dan komen de weeën en je weet dat het die dag gaat gebeuren.. ik ging me kindje voor het eerst zien! dan ben je aan het bevallen... het doet zeer.. het persen is enorm pijnlijk en ik had zelfs gedachten van haal dat kind er nu uit ... maar dan is het moment daar en ligt ze voor het eerst bij je... pff nou dan smelt je! en alle pijntjes zijn vergeten en het was het allemaal waard..het eerste wat ik dacht: hee ze heeft kuiltjes vanaf die dag is ze het allerbelangrijkste in mijn hele leven!
vond het bevallen een opluchting na zware zwangerschap Op moment dat ze zoonlief op mijn buik legde had ik eerst zoiets haal weg, want hij zat onder de smurrie.. maar daarna kwamen er oergevoelens boven..
aaah dat moet egt een supr mooie ervaring zijn geweest hahaha ik hoop dat ik dat ook mag beleven hihih
dat is een onbeschrijfelijk gevoel het is werkelijk een wonder en voor naar jou perfect ik heb bij mijn 1e kindje de hele nacht wakker gelegen en alleen maar gekeken naar hem hij was gewoon perfect alles klopte het is naar mijn idee het mooiste wat er bestaat een kindje krijgen! liefs linda
toen de bevalling bezig was had ik zoiets wat duurt dit lang. en toen ik haar eemaal zag was ik alle pijn en inspanning vergeten echt zo moooi moment denk er nu nog vaak aan.
Ik heb een keizersnede gehad. Kreeg haar maar heel even te zien en was zo onder de indruk van alles in combinatie met de spanning, dat het niet tot me doordrong. Na de keizersnede moet je bijkomen en dat duurt een klein uurtje. Toen kon ik alleen op de camera van mijn vriend kijken hoe ze eruit zag. Ik verheugde me zooooo op het moment dat ik er naartoe mocht. Nou het was het wachten waard: het was heerlijk om haar te zien en vast te mogen houden.
Dat is niet te beschrijven...da's zo mooi en heerlijk..na het harde werken en zwoegen een warm gliberig hummeltje op je buik. Me meisje was een sterrekijkertje dus met gezicht naar het plafond...voordeel is dat toen ik haar aanpakte ze me recht aan keek en dat heeft ze wel een tijdje gedaan.....heerlijk