Hallo allemaal, Ik ben nog steeds niet ongi geworden zoals jullie ook wel kunnen aflezen op mijn banner. Mijn vraag is kan als ik deze week weer niet ongi word kan ik dan de verloskundige bellen om te vragen hoe en wat? durf eigenlijkst niet zo goed weer naar de dokter die heeft me de laatste keer ook zo vreemd weggestuurd.....
waarom wachten tot volgende week je bent nu al 22 dagen overtijd? smijt er een test tegenaan meid heb je teminste zekerheid
ik had namelijk al 2 testen gedaan kwam wel een vaag licht 2e streepje van clearblue op.. daarmee ben ik toen naar de huisarts gegaan omdat ik toch erg twijfelde en die zei van dat ze niet eens een streepje zag terwijl toch echt was mijn vriend zag het zelf en mijn zus en schoonzusje ook. ze deed gewoon of ik blind was. ze zei van je bent niet zwanger hoor moest maar gewoon wachten tot ongi kwam zei ze! nou aardige dokter niet.. eind van de wk ga ik weer een test doen dan zit er weer anderhalf wk tussen dan moet het vast wel duidelijk zijn maar als dat niet zo en weer zo'n vaag 2e streepje is dan weet ik het ook niet meer..... vandaar dat ik wou weten of ik de verloskundige ook kan vragen
Doe anders eens een andere zw.test. Volgens mij hebben ze van Clearblue ook tests met uitslag 'wel zwanger' en 'niet zwanger'. Dan kan het niet missen.
Oh nog wat vergeten te typen: Ben trouwens vanmiddag bij HA geweest. Ik hoefde geen positieve zw.test mee te nemen. Ze namen niet eens bloed af. Ze geloofde mij op mijn woord. Ik moet een afspraak maken met de VK. Dus als ik jou was zou ik dat ook gewoon doen.
nu je waarden zijn ondertussen meer dan verdubbeld dus elke test ga nu wel duidelijk aantonen zwanger of niet enneuh als ik in jouw plaats was zou ik van ha veranderen want iemand die zo weinig begrip opbrengt... daarbij hoe kan zij nu afgaan op een test die je laat zien, dat is sowiso niet betrouwbaar meer want na 10 min kan zo'n streepje op een test al vervagen
ja precies vond het ook belachelijk hoe ze deed ik dacht misschien stuurd ze me dan wel om een echo om het zeker te weten maar nee hoor niks! wacht denk ik deze wk nog ff af dan test ik vrijdag en anders bel ik dan de verloskundige wel die kan me hoop ik wel verder helpen! bedankt voor jullie reacties!
Zo'n 'leuke' huisarts heb ik ook inderdaad. Niet ook maar een klein beetje medeleven. Toevallig niet een uit Sneek? Maar misschien kun je sowieso eens een verloskundige bellen, wat je het beste kunt doen, volgens haar/hem. Dan heb je ook wat gemoedsrust, dat is voor jezelf ook wel prettig denk ik.
nee niet sneek! woon zelf in dokkum en mijn huisarts zit in Metslawier klein dorpje ken je vast niet Ja dat is waar nou dan ga ik morgen denk ik even bellen! zit zo in onzekerheid van ben ik nog wel of niet.. probeer er niet te veel aan te denken maar ja automatisch doe je dat toch wel!
als ik jou was zou ik gewoon morgenochtend meteen testen hoor. Waarom je geduld nog helemaal tot vrijdag op de proef stellen? Enneh tipje: de kruitvattest van ong. 7 euro zijn erg gevoelig, veel gevoeliger dan die van cb
Jeetje, ik was geloof ik al naar het kruidvat geweest! 2 tests voor een paar euro, geloof 5 of 6 euro en die zijn erg gevoelig en heel goed! Lees er alleen goede berichten over en bij mij testte hij ook al positief voor mijn NOD! (achteraf dan, want ik wist niet wanneer dat was LOL) En ze zeggen echt een streep is een streep... hoe licht ook! Ga jezelf niet in de stress werken en gewoon doen... hoop dat het positief is wat er uit komt! Liefs en succes...enne, wel ff laten weten he
Ja hoop ook steeds dat er wat positiefs uit komt. Heb die van kruidvat alleens gebruikt maar daar kwam toen geen streepje op terwijl die van cb wel! ook zo vreemd. Heb ook steeds het gevoel dat ik ongi word maar word het dan toch weer niet. Heb al een zoon van 8 maand daarbij had ik ook zo die ongi gevoel bij maar toen had ik meteen een dikke + van cb test en toen was ik nog maar 4wk zwanger zo'n verschil.....snap dat ook niet helemaal hoe dat kan maar ja wie weet ben ik nu toch niet echt zwanger en word ik alsnog ongi hoop dat natuurlijk niet. Ik ga wel wachten tot het einde van de wk dan ga ik pas testen Laat het hier zeker weten wat het resultaat is.
Als ik zo lang overtijd zou zijn, kon ik niet meer wachten met testen Ik heb ook die van het kruivat als eerste gebruikt, die zijn idd erg gevoelig! Ik zou wel wat aan die huisarts doen... Stel je "mankeert" echt iets en je wordt zo behandelt... pff moet er niet aan denken! Nou Succes! En ik hoop op goed nieuws voor je
ja ik kan eigenlijkst ook niet wachten hoor! Maar ik heb steeds zo het gevoel dat ik ongi word maar telkens als ik naar de wc ga weer niks! tja weet niet wat ik hiervan moet denken daarom denk ik van wacht deze wk weer ff af. Want ik moest afgelopen zondag weer ongi worden dus misschien dat het nu wat anders loopt... Iemand zoiets mee gemaakt?
hey Emmie 24 dat gevoel van ongesteldheid heb ik ook en ik ben bijna 8 weken zwanger ik heb al 2 kinderen en bij de eerste 2 had ik dat gevoel ook zeker de eerst 4 maande erg vervelend vond ik het nu ook . de gyn zegt dat dat bij heel veel vrouwen is en dat het er bij hoord als ik jou was zal ik toch nog snel even een test kopen of anders bloed laten prikken. groetjes me to you
Ben je misschien onlangs gestopt met de pil? Dan kan het namelijk even dure voor alles weer goed op gang komt Tenminste had ik wel. Was ik soms 2 maand niet ongi geworden
nou ik was niet gestopt met de pil. Toen ik met de laatste strip klaar was werd ik niet ongi normaal heb je soort nep ongi van de pil wel maar helemaal niks sindsdien heb ik de pil ook niet meer genomen. dus beetje vreemd allemaal.. ik wacht nog maar ff rustig af en ben van plan vrijdag weer te testen.. ben benieuwd