Hallo meiden, Misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben nu in de 1e ronde. Eind januari gestopt met de pil. Daarvoor slikte ik microgynon 30. Die slikte ik 1,5 maand door en toen kwam er een doorbraakbloeding. Dat was ergens eind januari dus. Na een paar dagen veranderde de bloeding in helderrood bloed. Mijn vriend en ik heb flink geklust in de vruchtbare periode. Ik ben in deze cyclus uitgegaan van 28 dagen met als eerste ongi dag 1 februari. Nu zat er vanmorgen bij het afvegen een roze veeg aan het papier. Toen heb ik de tampontest gedaan en er zat roze slijm op. Kan iemand me vertellen of ik ongesteld zal worden of dat het toch een innestelingsbloeding kan zijn? Wat kan ik nog meer doen? Wanneer kan ik het beste testen? Ik heb de dipsticks van sensitest. Alvast bedankt! Groetjes
je cyclus kan van slag zijn door het pas recente stoppen met de pil, maar kan ook een innestelingsbloeding zijn, innesteling is gemiddeld 5-8 dagen na eisprong.....
Het kan dus eigenlijk alle kanten op... Afwachten maar, dat is dan denk ik de enige oplossing. Ik hoop dat het dan vandaag doorzet als de komen. Dan weet ik het zeker in ieder geval... Bedankt voor je reactie in ieder geval! Groetjes
Ha Ilona, Mijn verhaal is nagenoeg hetzelfde. 22 jan laatste pil genomen. 26 januari ongesteld geworden. Ik heb do 19 febr ook één keer een roze veeg gehad. Volgens een cyclus van 28 dagen zou ik ma 23 feb ongesteld hebben moeten worden. Er is nog niets. Heb zaterdag 21 test gedaan, deze was negatief, maar misschien ook wel te vroeg getest. Ga nu zaterdag weer testen als er nog niets is. Ik blijf hopen, ook voor jou!
Ja het gekke is dat er na die roze veeg helemaal niets meer is geweest, dus ik snap er echt helemaal niks van. Aan de ene kant heb ik wel het gevoel dat ik ongi ga worden, maaer toch ergens lijkt het er op dat het niet komt. Dit is echt het ergste aan het proberen zwanger te worden, iedere klacht is nagenoeg hetzelfde als ongesteldheidsklachten en het enige wat je kunt doen is wachten, wachten en nog eens wachten... Hou me wel op de hoogte he britt?
Ilona, Ik had ook die dag het gevoel dat de ongi doorging zetten, maar er kwam niets en is nog steeds niets. Ik hou je op de hoogte!
Nou ik heb nog steeds helemaal niks anders gezien dan die ene roze veeg... Hopelijk komt er niks meer ook, zou goed nieuws betekenen!
Alsof ik mijn verhaal lees. Ook eind januari gestopt met de pil. Moest maandag ongesteld worden, maar heb sinds vrijdag bruine afscheiding. Gister onder de douche bloed gezien, maar vandaag weer helemaal niks.
Nou ik had vanavond weer een roze veeg, dus ik dacht dat ik wel ongesteld zou worden. Net ff naar de wc, tampon verwisseld, helemaal niks meer te zien! Aaaarrgghhh dit is echt erg! Laat het dan maar doorzetten ook hoor...
Nou meiden hier braken de dijken vanmorgen ook door... Spoiled hoe is het bij jou? Is er al wat gebeurd? Gaan jullie ook allemaal voor je eerste? Er is namelijk een club die heet : wij gaan voor de eerste. Daar ben ik lid van geworden, is wel gezellig. Jullie misschien ook? Groetjes