Even een vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Teddie, Aug 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik heb een vraagje en denk dat ik hier wel een antwoord kan krijgen.
    Toen ik nog niet bezig was met zwanger worden was ik ook niet bezig met waneer mijn eisprong was en voelde ook nooit iets aleen wat krampen in mijn buik en de zelfde dag of de dag er na ongi.

Nu ik er wel mee bezig ben voel ik wel degelijk wat en ik ga het proberen te omschrijven zodat julie mij een beetje kunnen begrijpen.
    Gisteren in mijn onder buik voelde ik krampen en kon mij moeilijk bewegen van de pijn en ben gaan liggen op bed en dat hielp goed.
    Later op de avond was het helemal weg.
    Vandaag voel ik een weeig gevoel bij mijn schaamheuvel en daar ook wat krampjes,ook bij het plassen(het plassen zelf doet geen pijn)
    Mijn temp was vanmorgen 36.6 dus niet hoog.

Weten julie of ik mijn eisprong heb hoewel het nog niet zo ver is(zie banner) of is het heel mischien toch dat ik zwanger ben.
    We klussen nu zo om de dag :) maar ja dat is dan wel erg snel he denk ik.
    Ik ben een beetje in de war en hoop antwoord op mijn vraag te kunnen krijgen.
    Al vast bedankt.

Groetjes Teddy.

2. Niet meer actief

Hai Teddy, ik snap je andwoord wilt, en dat het verwarrend is maar ik lette ook op ieder pijntje en dacht dan dat ik zwanger was, ik zeg niet dat ijij dat doet maar ik weet inmiddels dat je lichaam een meester kan zijn in je voor de gek houden dus ja. Maar goed misschien ik help het je hopen dat je zwanger bent ;) Doe rustig aan en wacht het af!
    Er is nu toch niets wat je kunt doen.
    groeten jennie72

3. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Hoi Jennie.

Bedankt voor je antwoord en ik denk zelf niet dat ik al zwanger ben hoor maar ja ik wacht inderdaat wel af en is het zo ver dan is het zo ver en dat is erg fijn natuurlijk en anders gewoon verder.
    We hebben geen haast dus rustig aan.

Groetjes Teddy

Share This Page