Op de zwangerschapstesten staat dat je op je NOD kan testen. Als je dus een cyclus van 26 a 25dagen hebt, betekent het dan dat je al veel eerder een positieve test in handen kan hebben, dan iemand die een cyclus heeft van 35dagen??
ik denk het wel ja.. iedereen heeft n andere cyclus .. je krijgt dan ook later je eisprong.. dus neem aan dat dat wel zo is x
dat klopt ja! Ja hebt (bijna) altijd 14 dagen na je eisprong je menstruatie. En die eisprong is bij iedereen anders! Dus jij hebt een vrij korte cyclus, dus je hebt wat dat betreft mazzel! x
Dat de cyclus zo verschillend kan zijn, heeft inderdaad te maken met het tijdstip waarop iemand een eisprong heeft, maar ook met de luteale fase. Ik heb bijv op dag 16 mijn ei, maar een luteale fase van minder dan 14 dagen. Dus niet iedereen heeft een luteale fase van 14 dagen. Toevallig had ik vorige maand wel eentje van 14, maar ook wel korter. liefs, mamaT
mamaT door temperaturen ben ik erachter gekomen dat ik maar een luteale fase heb van 9 a 10dagen. Ik heb mijn eisprong op dag 16 en een cyclus van maar 25 a 26dagen. Dat betekent dus dat ik gwn vroeg een positieve test in handen heb gehad.