Het is hier echt erg!!!! Het wordt tjd dat er een tijdmachine wordt uitgevonden want ik hou het niet meer uit! De afgelopen 2 maanden ging het zo goed hier.... maar nu is mijn geduld echt opperdepop!!! Wat ik heb gedaan is stom, geldverspillend maar ik moet het ff met iemand delen.... mijn mannetje zou me voor gek verklaren! ................................Ik heb getest.................................. zo dat is er uit pfffff....... En nu? Een heeeeeeeeeeelllllllllllllll licht streepje, maar dan niet roze... maar lichtgrijs. Ik denk dat ik het me inbeeld, dat ik stilaan dingen zie die er niet zijn. Wel op de juiste plek want ik heb mijn test van vorige maand erbij gehouden.... Getver.... nu dus zeker 6 dagen wachten! Groetjes een cyntje78 die zich heel erg schaamd
Haha het overkomt de beste in een vlaag van verstandsverbijstering . Hoe vaak ik zelf niet tot bezinnen kwam op het moment dat ik veels te vroeg in een bakje stond te plassen . Maar wat voor test is het? Hoe lang duurde het voordat de streep zichtbaar was?
Schaam je nergens voor hoor. Maakt het uit joh. Weet je het voor de volgende keer dat je niet zo vroeg moet testen. Als ik jou was zou ik nu toch nog ff wachten...... Misschien houd je het nog 4 daagjes vol? Suc6 iig en ik hoop dat er geen volgende keer komt omdat je lekker zwanger bent!
Ai Cyntje78. Goed van je dat je het opbiecht, dan loop je er niet alleen mee. Het wachten valt valt valt niet mee, toch valt dit gevoel wat je nu hebt ook niet mee denk ik. Heel vervelend voor je. Kopop, we gaan gewoon weer een paar dagen braaf wachten. Heeeel braaf. Liefs, Zij van de Hoek
Hier is er nog 1 hoor die eigenlijk al wil gaan testen als haar ei is geweest maar dan lukt het nog om het niet te doen meestal begin ik ook wel bij 6dagen voor nod maar nu kan het nog alle kanten op en ja zal je nog ff nagels moeten bijten
Uh... nagels bijten valt niet mee met acryl nagels Maargoed.... het leed dat te vroeg testen heet is geschiedt... ik zag dus heul vaag iets binnen de afleestijd. Nu staat het er nog steeds... ook al is de test opgedroogd. Volgens mij geen indrooglijntje want die is toch altijd aan de zijkant van een streep en heel dun? Maar goed... vanavond, morgenvroeg werken en zaterdag de hele dag op de beurs in Utrecht... ik hoop dus dat ik het dan te druk heb om te testen Ik moet zeggen dat het wel oplucht... zo'n biecht! hahaha.... wat een muts ben ik toch! Liefs Cyntje78
Ohh dat heb ik ook al zovaak gedaan. Welke test heb je trouwens gebruikt? Ik heb een kv test gebruikt en daar zag ik ook iets een soort van lichtgrijs streepje.
Sapphira... ik heb inderdaad de kv 2 voor 5,- gedaan... Nu maar afwachten.... er zit gewoon echt niets anders op. Heb jij nu ook zo vroeg getest? Of was dat een andere keer?
Ik had gisteren getest maar dat komt omdat ik een onregelmatige cyclus heb, helaas. Ik zit nu elke keer naar die test te kijken en het lijkt of ik gewoon een streepje wil zien die er niet is, frustrerend. Ik ga voor je duimen dat hij over een paar dagen positief is!!
heel herkenbaar dat vroege testen , ik ben ook zo'n muts...... Je hebt dan een licht lijntje en weet eigenlijknogniet meer , je weet dat het nog mis kan gaan en dat je moet wachten of de test duidlijker wordt ....... Ik heb vorige maand een vmk gehad en deze ronde op dag 29 een lichte positieve test en op dag 30 een duidelijke lichte test .....ik ga het morgen nog eens proberen en hopelijkmag ik blij worden dan ....heb zelf wel het idee dat ik al wat kwaaltjes ga krijgen , maar is dat dan omdat ik 2 positieve testen heb gehad en nu overal op ga letten of is het echt zo ...........................?????????????????????????????
Je moet je nergens voor schamen hoor. Je bent absoluut niet de enige met het te vroeg-testen-syndroom. Ik heb één keer een indrooglijn gehad op de twee voor 5 euro. Deze zat exact op de plek waar normaal de streep ook kwam en was even breed. Deze streep kwam wel na de afleestijd en was spierwit. De rest van de test was een beetje geel-wittige en de indroogstreep was duidelijk wit. Het kan best dat deze positief is, want heb zelf ook meerdere keren positief getest met de kruitvat 6 dagen voor nod en twee dagen later was het al veel duidelijker. Inderdaad afwachten, maar ik ga wel voor je hopen!
goed he, even biechten lucht op...hoe vaak ik wel niet getest heb de vorige keer dat ik zwanger wilde worden... kun je bijna een auto voor kopen...hahaha..(licht overdreven..) maargoed, get the point?.. het is ook zo verleidelijk he?..
idd het is zo verleidelijk , vooral als je net als ik altijd een voordeelpakket besteld en er genoeg in huis hebt !!
hahaha...ja, ik koop ze nu bewust nog niet...ben ook zo'n muts.. ik hoor ze dan bijna roepen...test-test-test..ahahah...hoezo maf?
ja dat is het punt he...als je een test in huis hebt..pff... dan moet je plassen en dan denk je.."zou ik...ja..nee..ja..nee...kan mij het schelen..doe het lekker toch!' En hup in een paar seconden is het gebeurd! En dan maar turen he..zie ik nou wat? hmm als ik m zo houd zie ik volgens mij wat...o nu niet meer....oja nu lijk ik toch wat te zien.. OMG !!! We zijn allemaal hetzelfde!! xxx
Ook dat helpt hier niet. Hoe vaak ik 'toevallig' iets bij de kruitvat moest halen en perongeluk een test in mijn mandje vond . De verstandsverbijstering begint bij mij al voor het kopen hihi. Wat ik niet meer doe is een heleboel testen bestellen. Ik heb ooit een keer 20 testen voor 16 euro besteld en toen was het wel erg verleidelijk om elk plasje te misbruiken voor een testje
haha dat is nog maar 1 test, ik heb weleens zoveel testen erdoorheen gejaagd, pfff vanaf een week voor NOD begon ik al iedere dag wel 2 ofzo een keer, whaha, allemaal geldverspilling! Nu wacht ik rustig af tot na mijn NOD en dan ga ik testen .. misschien! of ik wacht gewoon totdat ik erg misselijk word, dan weet ik zeker dattie positief word hahha