er mee bezig zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fempje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo iedereen

eff een vraagje hebben jullie dit ook?ik ben nu een maand gestopt met de pil en ik ben er best wel behoorlijk mee bezig om zwanger te worden af en toe word ik er gek van gewoon.

maar dat komt ook vooral eigenlijk dat in onze vrienden kring best wel veel zwangere zitten dus ja ik kan het niet ontwijken.maar waar ik dus mee zit is dus ik er nu zo mee bezig ben dat het volgens mij wel invloed heeft om zwanger te worden of niet?

groetjes fempje :|

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Deze vraag wordt vaak gesteld en je zult ook verschillende meningen te horen krijgen.
    Ik meen dat het er niks mee te maken heeft. Ook volgens de VK op deze site ben je echt niet verminderd vruchtbaar als je er veel mee bezig bent.

Het is logisch dat je er nu veel mee bezig bent, je bent gestopt, spannend spannend!

Komt vast we goed.

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik moet je zeggen dat ik altijd heb geroepen dat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn, en het gewoon over me heen zou laten komen, nou niks is minder waar. Ik ben er helemaal mee bezig en zie overal zwangeren om me heen. Lees boekjes, internet en ga zo maar door. Hihi, leuk toch? Zo lang je jezelf er goed bij voelt...

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Het is nooit bewezen wetenschappelijk maar bij mij werkte het wel zo.

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nou dat merk ik ook bij mezelf hoor! Ik kom wel erg vaak op deze site, betrap ik mezelf op! En andere sites... Ook lijkt het net alsof er steeds meer dingen met zwanger worden/ zijn om me heen gebeuren.
    Maar dat komt natuurlijk omdat ik er nu op let!

Kan ook niet wachten tot deze cyclus voorbij is, mijn eerste echte! :D

6. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    Ik denk ook niet dat het er iets mee te maken heeft hoor. Of je er nou veel of weinig mee bezig bent, het komt vanzelf denk ik maar zo :) ik ben ook best veel op internet aan het snuffelen, gewoon nieuwsgierig en leuk om andere vragen/onzekerheden/dilemma's enzo te lezen. zolang je er inderdaad zelf geen last van krijgt lijkt is het alleen maar leuk toch?

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik was er eigenlijk heeel erg veel mee bezig maar binnen 2 maanden raak.

ik ken ook voorbeelden van meiden die toevallig tijdens een vakantie of soort van rustpauze zwanger zijn geworden.
    Ik ben de laatste maand wel heel erg bezig geweest met mijn nieuwe baan enzo

doe waar jij je goed bij voelt hoor.

succes met zwanger worden

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Nou ik hoop dat het er niets mee te maken heeft, ik kan het ook maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik wil er ook niet zo mee bezig zijn maar dat gebeurt gewoon. In de afgelopen half jaar zijn er 4 baby's in mijn omgeving geboren en zijn er nu ook een paar zwanger, tja dan is het ook erg moeilijk het uit je hoofd te halen.
    Maar ach, zo rondneuzen op deze site levert me ook wel weer op. Merk dat sommige dingen heel normaal zijn, zoals dit onderwerp. ;)

9. Niet meer actief

hoi!
    Ik ben vanaf januari met de pil gestpt. De 1e maand was ik er ook mee bezig, logisch als je net gestopt bent..
    Daarna heb ik het maanden lang best aardig van me af kunnen zetten, behalve als mij nod er weer aankwam..
    Sinds ik vorige maand ben gaan tempen en ik ook veel op dit forum zit ben ik er heeel erg mee bezig!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Och, ik heb meiden meegemaakt hier.. pffff bijna obsessief.. toch gelijk zwanger hoor.

11. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey meiden dank je wel voor jullie verhaaltjes ik was al bang dat ik de eenige was die er zo mee bezig was.hihihih :p maar gelukkig niet dus.dus het is eigenlijk heel gezond.
    groetjes fempje

Deel Deze Pagina